- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-12-2011 17:01 #1090465
door V700 register
Avatar is gemaakt door V700 register
Hallo!
mijn avatar (of hoe dat fotootje heet dat je bij je naam plakt) kan ik niet meer veranderen.
Ik kan wel het huidige plaatje wissen, maar als ik er een ander voor in de plaats upload, krijg ik het oude plaatje terug. En nee, ook niet na uitloggen en opnieuw inloggen..
Met Explorer niet, met Google Chrome ook niet. Verder kan ik geen tweede regel in mijn onderschrift zetten. Is dit een bekend probleem?
mijn avatar (of hoe dat fotootje heet dat je bij je naam plakt) kan ik niet meer veranderen.
Ik kan wel het huidige plaatje wissen, maar als ik er een ander voor in de plaats upload, krijg ik het oude plaatje terug. En nee, ook niet na uitloggen en opnieuw inloggen..
Met Explorer niet, met Google Chrome ook niet. Verder kan ik geen tweede regel in mijn onderschrift zetten. Is dit een bekend probleem?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-12-2011 19:31 #1340530
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 100x 100
Voldoet je plaatje aan de voorwaarden? ols max 100 x100 en 14 Kb geloof ik.
Ik heb het pas gedaan en het ging gewoon, alhoewel het niet echt gebruiksvriendelijk is.
Maar drupal is dan o keen ontwikelaars dingetje en niet echt op gebruikers gericht.Technimannen vinden het leuk. de rest denkt alleen maar. Traaag en waar kan ik het vinden?
Ik heb het pas gedaan en het ging gewoon, alhoewel het niet echt gebruiksvriendelijk is.
Maar drupal is dan o keen ontwikelaars dingetje en niet echt op gebruikers gericht.Technimannen vinden het leuk. de rest denkt alleen maar. Traaag en waar kan ik het vinden?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-12-2011 21:17 #1340545
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ctrl+F5 / cache
Wat is je avatar nu? Ik zie een achterkant van een 940 Estate onder de sneeuw. Volgens mij had je eerst een ander toch? Het kan aan je browserinstellingen liggen. Probeer eens Ctrl+F5 te drukken en/of de cache van je browser te legen, dan forceer je dat de pagina en het plaatje ook echt van de server wordt gedownload.
Je kunt in Chrome je signatuur niet bewerken, dat is een bekend probleem wat we vrees ik niet gaan oplossen. Lukt het met Internet Explorer ook niet? Heb je dan de compatibiliteitsmodus wel aanstaan?
PB me anders even de tekst die je in je signatuur wilt zetten dan kijk ik of ik er iets mee kan.
Nog een algemene opmerking over de signatuur: Probeer niet om deze in MS Word o.i.d. op te maken en dan in het signatuurveld te plakken. Er staat dan een hele reeks (onzichtbare) extra opmaaktekens in waar Drupal geen raad mee weet.
Ik vind Drupal ook niet bepaald uitblinken in gebruikersvriendelijkheid, maar aan verbetering wordt gewerkt.
Je kunt in Chrome je signatuur niet bewerken, dat is een bekend probleem wat we vrees ik niet gaan oplossen. Lukt het met Internet Explorer ook niet? Heb je dan de compatibiliteitsmodus wel aanstaan?
PB me anders even de tekst die je in je signatuur wilt zetten dan kijk ik of ik er iets mee kan.
Nog een algemene opmerking over de signatuur: Probeer niet om deze in MS Word o.i.d. op te maken en dan in het signatuurveld te plakken. Er staat dan een hele reeks (onzichtbare) extra opmaaktekens in waar Drupal geen raad mee weet.
Ik vind Drupal ook niet bepaald uitblinken in gebruikersvriendelijkheid, maar aan verbetering wordt gewerkt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-12-2011 09:23 #1340569
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja ik had precies hetzelfde,
Ja ik had precies hetzelfde, heb toen maar mijn foto gewist, omdat ik hem niet geschikt vond, was een probeerfotootje. Kon hem wel "uitvinken", maar als ik hem veranderde, bleef die oude foute foto in beeld komen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-12-2011 10:33 #1340571
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oke!
Juist, CTR F5 dus, en dan werkt het plaatje wel! En dan na te gaan dat ik ooit ben begonnen met DOS, en ik alle commando's in DOS uit m'n hoofd wist! Dit is terug in de tijd he?
Ik had inderdaad geplakt uit Word, dus dat zal het probleem zijn. Piet, kun je zien of er nog ellende staat die door mij veroorzaakt is?
Ik had inderdaad geplakt uit Word, dus dat zal het probleem zijn. Piet, kun je zien of er nog ellende staat die door mij veroorzaakt is?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-12-2011 13:38 #1340592
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Word
Behalve de html opmaakcode voor 'vet' staat er nu niets meer in.
Je kunt dat overigens ook zelf controleren door 'Tekstverwerker uit' onder het invoervak aan te klikken, dan zie je de 'kale' html. Ook al weet je niet wat de codes betekenen; wanneer de hoeveelheid 'rommel' meer is dan de hoeveelheid gewone tekst is het foute boel.
Je kunt dan het best alles wissen en, nadat je eerst weer 'Tekstverwerker aan' hebt geklikt, opnieuw beginnen.
Je kunt dat overigens ook zelf controleren door 'Tekstverwerker uit' onder het invoervak aan te klikken, dan zie je de 'kale' html. Ook al weet je niet wat de codes betekenen; wanneer de hoeveelheid 'rommel' meer is dan de hoeveelheid gewone tekst is het foute boel.
Je kunt dan het best alles wissen en, nadat je eerst weer 'Tekstverwerker aan' hebt geklikt, opnieuw beginnen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-12-2011 17:20 #1340607
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oke!
Dank Piet, ik ga het opnieuw proberen!
EDTI: jahoe, gelukt!
EDTI: jahoe, gelukt!
Moderators: Jerry Stam