Wat zit er eigenlijk in de WebWinkel?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-07-2011 00:18 #1088083 door V700 register
Wat zit er eigenlijk in de WebWinkel? is gemaakt door V700 register
Zo af en toe valt mij het woordje "WebWinkel" op aan de rechterkant in het menu van deze geweldige site. Nieuwsgierig wat daar te shoppen valt klik ik er op, maar ik plan het elke keer vekeerd: de winkeldeur zit op slot, met een bordje dat de winkel dicht is voor onderhoud, helaas ....
Kan iemand een tipje van de sluier oplichten: stel dat ik op tijd ben en de winkel open is, wat ga ik dan vinden in onze eigen winkel?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Alexander Satter
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
  • LIFE FREE OR DIE
Meer
16-07-2011 00:25 #1323467 door Alexander Satter
Beantwoord door Alexander Satter in topic winkel
volvo 700 vereniging aangelegenheden
zoals sjaal, vesten en badges ed. (zeker nog wel meer, maar schiet me niet te binnen)

Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-07-2011 00:46 #1323469 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic best leuk
Erg leuke "hebbe-dingejes". De digitale "web-winkel" werkt, zoals ik ook begrijp, nog niet helemaal naar wens. Maar je bent lid, op ieder evenement of bijeen komst, is de fam. Lourensen (penningmeester) aanwezig om het e.e.a. te promoten en te verkopen. En zelfs zijn er, wat ik persoonlijk ontzettend leuk vind, geldige "Volvo 700 vereniging-club-postzegels" te verkrijgen. Die staan ook weer op mijn wensenlijsje bij het lustrum.
Natuurlijk kun je ook per mail de juiste bestuursleden hierover benaderen.

• van Kuijk
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-07-2011 07:17 #1323475 door van Kuijk
Beantwoord door van Kuijk in topic 110716_Webwinkel
Ik heb geen idee wat er aan " clubartikelen " te koop is.Misschien een idee voor de beheerder om eens een PDF-je te (laten) maken en deze op de site te plaatsen totdat de webwinkel wel goed of naar wens werkt?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-07-2011 16:33 #1323508 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gesloten
De webwinkel is gesloten omdat de verzendkosten vaak de prijs van sommige artikelen overstijgt. We zijn wat dat betreft niet groot genoeg om speciale tarieven te bedingen zoals de Wehkampen, de Coolblue's etc.
Wat er is aan artikelen:
Sjaal, Pet, Kentekenplaathouder, Fleece vest, Polo, T-shirt, Grill Badge, Pen, postzegels, stickers
(ik vergeet wat maar weet niet wat)

Op verzoek wordt het speciaal meegenomen naar evenementen. Meestal is er wel wat aanwezig maar qua kleding zul je zien dat dan net niet de juiste maat voordaig is of de kleur.

Op de lustrumreceptie bij Volvocars Beesd wordt een nieuw clubartikel gepresenteerd.

Dus keuze genoeg.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-07-2011 18:08 #1323515 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dat is toch jammer
Is het mogelijk die winkel in een ander formaat op te nemen? Bijvoorbeeld foto's van de artikelen die we hebben met vermelding van prijs en waar nodig/gewenst een omschrijving.. Een potentiele koper kan zich zo vast orienteren. Als hij/zij perse niet wil wachten tot een volgend evenement en gewoon de verzendkosten voor z'n rekening wil nemen dan kan er vast wel besteld worden, toch?

• van Kuijk
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-07-2011 18:35 #1323520 door van Kuijk
Beantwoord door van Kuijk in topic Clubartikelen_PDF-je

petersimoons schreef : Is het mogelijk die winkel in een ander formaat op te nemen? Bijvoorbeeld foto's van de artikelen die we hebben met vermelding van prijs en waar nodig/gewenst een omschrijving.. Een potentiele koper kan zich zo vast orienteren. Als hij/zij perse niet wil wachten tot een volgend evenement en gewoon de verzendkosten voor z'n rekening wil nemen dan kan er vast wel besteld worden, toch?

Zoals ik ook aangaf, misschien als PDF-je, heb je in ieder geval een idee van wat er zoal is.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-07-2011 16:11 #1323949 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wereld idee!

petersimoons schreef : Is het mogelijk die winkel in een ander formaat op te nemen? Bijvoorbeeld foto's van de artikelen die we hebben met vermelding van prijs en waar nodig/gewenst een omschrijving.. Een potentiele koper kan zich zo vast orienteren. Als hij/zij perse niet wil wachten tot een volgend evenement en gewoon de verzendkosten voor z'n rekening wil nemen dan kan er vast wel besteld worden, toch?

Wereld idee! We maken er gewoon een pagina van.
Dank voor het meedenken!
Groet,
Támas

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC