Wat zit er eigenlijk in de WebWinkel?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kan iemand een tipje van de sluier oplichten: stel dat ik op tijd ben en de winkel open is, wat ga ik dan vinden in onze eigen winkel?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
zoals sjaal, vesten en badges ed. (zeker nog wel meer, maar schiet me niet te binnen)
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Natuurlijk kun je ook per mail de juiste bestuursleden hierover benaderen.
- van Kuijk
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wat er is aan artikelen:
Sjaal, Pet, Kentekenplaathouder, Fleece vest, Polo, T-shirt, Grill Badge, Pen, postzegels, stickers
(ik vergeet wat maar weet niet wat)
Op verzoek wordt het speciaal meegenomen naar evenementen. Meestal is er wel wat aanwezig maar qua kleding zul je zien dat dan net niet de juiste maat voordaig is of de kleur.
Op de lustrumreceptie bij Volvocars Beesd wordt een nieuw clubartikel gepresenteerd.
Dus keuze genoeg.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- van Kuijk
- Nieuw lid
-
Zoals ik ook aangaf, misschien als PDF-je, heb je in ieder geval een idee van wat er zoal is.petersimoons schreef : Is het mogelijk die winkel in een ander formaat op te nemen? Bijvoorbeeld foto's van de artikelen die we hebben met vermelding van prijs en waar nodig/gewenst een omschrijving.. Een potentiele koper kan zich zo vast orienteren. Als hij/zij perse niet wil wachten tot een volgend evenement en gewoon de verzendkosten voor z'n rekening wil nemen dan kan er vast wel besteld worden, toch?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wereld idee! We maken er gewoon een pagina van.petersimoons schreef : Is het mogelijk die winkel in een ander formaat op te nemen? Bijvoorbeeld foto's van de artikelen die we hebben met vermelding van prijs en waar nodig/gewenst een omschrijving.. Een potentiele koper kan zich zo vast orienteren. Als hij/zij perse niet wil wachten tot een volgend evenement en gewoon de verzendkosten voor z'n rekening wil nemen dan kan er vast wel besteld worden, toch?
Dank voor het meedenken!
Groet,
Támas