Lidmaatschap versus deze site

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-02-2011 13:30 #1085564 door V700 register
Lidmaatschap versus deze site is gemaakt door V700 register
Beste allemaal,
Wie regelt de website hier, ik ben lid maar mijn account wordt maar niet gekoppeld aan deze website? Pb en mail werken blijkbaar niet. Is er iets aan de hand, wie kan mij verder helpen?
Met vriendelijke groeten,
Maarten Storm

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-02-2011 13:40 #1306966 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic mtstorm schreef: Pb en mail

mtstorm schreef : Pb en mail werken blijkbaar niet. Is er iets aan de hand, wie kan mij verder helpen?

Wie heb je een PB / email gestuurd ? We kopppelen de ledengegevens (van de ledenadministratie van de vereniging) periodiek aan de accounts op de site, als je lid bent en de koppeling voor de eerste keer uitgevoerd is krijg je zo'n witte V op blauwe ondergrond bij je naam. Bij jou is dat nog niet gebeurd. Ik weet niet wanneer de volgende koppeling plaats zal vinden, we kunnen je wel alvast handmatig koppelen, na een check bij de penningmeester/secretaris. Voor een juiste koppeling is het overigens wel belangrijk dat je bij je lidmaatschapsgegevens hetzelfde email adres hebt opgegeven als je voor het aanmaken van je account gebruikt hebt. De koppeling verloopt namelijk via het emailadres. Mocht je daar 2 verschillende opgegeven hebben dan wordt de koppeling niet uitgevoerd.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-02-2011 21:17 #1307005 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic pb en email
Op de website zelf staan deze bij lidmaatschap.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-02-2011 21:21 #1307006 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wie
Daar staan meer mensen, dus ik begrijp nog niet helemaal wie je aangeschreven hebt. Maakt niet uit, ik kan je ook helpen. Ik zal even contact opnemen met onze secretaris. Het kan zijn dat dit soort zaken enige tijd kosten.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC