Foto's soms wel, maar meestal niet weergegeven
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-01-2011 17:05 #1302729
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic recent gememoreerd.
Zoals ik al eerder hier meldde, foto 's afgebeeld als foto pagina, o.a. het modellen overzicht, verdwijnen niet, zijn allemaal op het scherm zichtbaar, maar bij het uitprinten zijn er toch weer heel veel verdwenen en gekenmerkt met een klein rood kruisje. Gezien Henk deze mening niet is toegedaan, en mij niet geloofd, heb ik ze uitgeprint, geseald en vandaag per post naar Henk gestuurd. Ik ben benieuwd...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-01-2011 17:27 #1302732
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ?
Ik heb alleen gezegd dat ik bij mijn computer gekeken heb, en het niet kan constateren/reproduceren. Heb de moeite genomen om te kijken of het bij mij ook bij printen misgaat. Ik krijg het hier niet voor elkaar. Dat is geen kwestie van menen of geloven dat het bij jou niet optreedt of dat het geen probleem is of zou zijn.Anyway, ik zie het wel per post verschijen, hoewel ik me wel een voorstelling kan maken hoe het eruit ziet.geejee schreef : Gezien Henk deze mening niet is toegedaan, en mij niet geloofd, heb ik ze uitgeprint, geseald en vandaag per post naar Henk gestuurd.
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-01-2011 20:52 #1303228
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic ontvangen..?
Hoi Henk,
Ik neem aan dat je die mooie A4 formaat geplastificeerde foto's met rode kruisjes ontvangen heb. Zijn dat nu wel of geen "privé" foto's, die dus verwijderd zijn, en daardoor in het "club-album" ook verdwenen zijn.....? Of ben je, kom je, er (nog) niet uit....? Dan moet je dit ook even zeggen, wellicht dat er dan door iemand anders aandacht aan besteed kan worden.
Ik neem aan dat je die mooie A4 formaat geplastificeerde foto's met rode kruisjes ontvangen heb. Zijn dat nu wel of geen "privé" foto's, die dus verwijderd zijn, en daardoor in het "club-album" ook verdwenen zijn.....? Of ben je, kom je, er (nog) niet uit....? Dan moet je dit ook even zeggen, wellicht dat er dan door iemand anders aandacht aan besteed kan worden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-01-2011 21:17 #1303232
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zijn
Inderdaad ontvangen. T zijn foto's die allen hier op de site staan, kunnen dus niet verwijderd zijn. Met Firefox merk ik geen problemen, met IE8 wel. Vandaar mijn vraag hierboven ook of je IE8 gebruikt. Gebruik je dat ?Heb bovenstaande reeds bij mijn collega-moderatoren aangegeven, nadat ik zelf 2 uur bezig ben geweest met uitzoeken maar niets kon vinden. Ik zal hen nogmaals vragen hier naar te kijken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-01-2011 22:29 #1303244
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bij mijook vaak X
Vele (misschien oude )draadjes missen de foto's, ze hebben wel rode X
Tis me vaker opgevalluh..
Mvg, Rolf
PS, ook met nagelnieuwe computters.
Tis me vaker opgevalluh..
Mvg, Rolf
PS, ook met nagelnieuwe computters.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-01-2011 00:58 #1303261
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Boter
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-01-2011 16:04 #1303336
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Boter?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-01-2011 17:19 #1303620
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Fix
Oplossing voor nu, tijdelijk, zou zijn om Mozilla Firefox te gebruiken, dat geeft geen problemen. Dat is natuurlijk een fraaie oplossing om permanent te gebruike, we gaan kijken of de pagina te splitsen is, en/of we wat lichtere foto's kunnen gebruiken.
Moderators: Jerry Stam