Ligt het aan mij...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik opende een bestaande discussie over een afslaande/niet startende 940 en zag het oorspronkelijke bericht van de poster en twee antwoorden. Omdat ik dacht iets zinnigs te kunnen bijdragen, heb ik een kort antwoord ingediend. Toen ik weer terugging naar de discussie, zag ik dat er al heel veel antwoorden waren en dat mijn idee al eerder was geplaatst door een collega. Mijn antwoord heb ik vervolgens verwijderd omdat het mosterd na de maaltijd was.
Komt het vaker voor dat een discussie niet helemaal zichtbaar is?
Groeten uit Zuid-Limburg,
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dit is een dynamische website die cached niet, elke keer wordt de pagina speciaal voor de bezoekers op de server samengesteld. Het enige wat gecached wordt zijn de afbeeldingen als je dit zo ingesteld hebt.Gewone html pagina's kunnen wel gecached worden maar dynamische zoals hier php, of asp of cf niet.Zelf heb ik ook nog mijn browsereigenschappen zo ingesteld dat ie altijd alles opnieuw ophaald als ik de/een pagina bezoek, zo zit je nooit met "ouwe troep".TheSaint77 schreef : denk eerder dat je browser niet ververst was? Misschien een idee om alles te verwijderen. De cache enzo. Google maar even hoe dat moet.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zie in twee versie topics (<a href="/node/35835" target="_blank">deze</a> en <a href="/node/35873" target="_blank">deze</a>) ineens de reacties 'inspringen' en het linkje 'PB aan schrijver' is verdwenen uit de meeste reacties. Ik heb zelf niets aan de weergave veranderd: Eenvoudige lijst - Opengeklapt, oudste eerst. Daarmee rommelen helpt ook niet, trouwens.
edit: Volgens heeft het wat met Mr. Mukkes zijn nieuwe signature te maken. Na iedere post van hem springt het verder in... (Met die stelling over FWD ben ik het wel eens, trouwens, alleen valt er een stukje vanaf.)
- V700 register
- Nieuw lid
-
enne die stelling heb ik slecht`s gejat van turbo bricks
- V700 register
- Nieuw lid
-
En even volloedig OT over FWD: Ik had gisteren even het genoegen om de sneeuw in te mogen in de Corrolla van mijn schoonouwelui. Op zomerbanden ook nog. Compleet ruk! Het ding wou alle kanten op behalve recht vooruit. In de bochten wou hij dan juist wel weer rechtdoor. En met RWD kun je bij gebrek aan grip in elk geval nog driften in de sneeuw, maar dat ging ook al niet.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
PB aan schrijver staat waarschijnlijk niet voor alle draadjes aan. De door Niels genoemde draadjes zijn van het type advertentie en dagboek. Ik zal het onder de aandacht brengen van m'n collega's...
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
In principe heb je gelijk maar ik bouw websites en ik heb vaker meegemaakt dat het blijft 'hangen' terwijl dat eigenlijk niet zou moeten zijn.Chilm schreef :
Dit is een dynamische website die cached niet, elke keer wordt de pagina speciaal voor de bezoekers op de server samengesteld. Het enige wat gecached wordt zijn de afbeeldingen als je dit zo ingesteld hebt.Gewone html pagina's kunnen wel gecached worden maar dynamische zoals hier php, of asp of cf niet.Zelf heb ik ook nog mijn browsereigenschappen zo ingesteld dat ie altijd alles opnieuw ophaald als ik de/een pagina bezoek, zo zit je nooit met "ouwe troep".TheSaint77 schreef : denk eerder dat je browser niet ververst was? Misschien een idee om alles te verwijderen. De cache enzo. Google maar even hoe dat moet.