foto's plaatsen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-07-2010 14:54 #1081962
door V700 register
foto's plaatsen is gemaakt door V700 register
Ik wil graag mijn restauratie/reparaties met foto's illustreren, maar ik weet niet hoe ik deze - via de website- kan plaatsen. Wie helpt deze computeranalfabeet? de foto's heb ik al van tekst voorzien ('tis een wonder)
Please! Alvast dank, Aad Barends
Please! Alvast dank, Aad Barends
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-07-2010 15:03 #1282599
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kijk
Kijk even onder "website" door op "website" te klikken OF op "veelgestelde vragen" onder website. Let op, je komt bij verschillende zaken uit.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-07-2010 15:10 #1282601
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Handleiding
Er staat <a href="/node/13210" target="_blank">hier</a> een handleiding. Ook terug te vinden door te klikken op 'Website' bovenaan de pagina en dan op 'veelgestelde vragen'.
Let wel op dat je foto's op deze manier in je persoonlijke ruimte op de website terechtkomen, en die is beperkt. Als je de foto's daar later weer verwijderd dan zijn ze ook weg uit het topic. Van die gaten heb je vast al eens gezien hier op de site.
Wil je ze permanent en onbeperkt bewaren dan moet je voor iedere foto een aparte pagina aanmaken via het menu hier rechts, 'Maak een... Fotopagina'. Gaat ongeveer hetzelfde, maar dan anders
Echt heel intuïtief en handig werkt het allemaal niet, maar er schijnt verbetering op komst te zijn, las ik laatst <a href="/node/33242" target="_blank">hier</a>.
[EDIT - Henk was sneller]
Let wel op dat je foto's op deze manier in je persoonlijke ruimte op de website terechtkomen, en die is beperkt. Als je de foto's daar later weer verwijderd dan zijn ze ook weg uit het topic. Van die gaten heb je vast al eens gezien hier op de site.
Wil je ze permanent en onbeperkt bewaren dan moet je voor iedere foto een aparte pagina aanmaken via het menu hier rechts, 'Maak een... Fotopagina'. Gaat ongeveer hetzelfde, maar dan anders
Echt heel intuïtief en handig werkt het allemaal niet, maar er schijnt verbetering op komst te zijn, las ik laatst <a href="/node/33242" target="_blank">hier</a>.
[EDIT - Henk was sneller]
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-07-2010 17:21 #1282603
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Sites als
<a href="
www.mijnalbum.nl/
">
www.mijnalbum.nl
etc ...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-07-2010 17:29 #1282604
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic foto's plaatsen
All, Mijn dank is verpletterend. Als ik vanavond tijd kan vinden dan ga ik ermee aan de slag. Anders uiterlijk morgen!
PieterPost
PieterPost
Moderators: Jerry Stam