disk quota?
- V700 register
- Nieuw lid
-
En waar denk je dat die bijlage moet komen staan Bas?Baseman schreef :
Kun je die dan niet als bijlage toevoegen?(Ik heb het even getest, en als lid kun je aan een informatiepagina een bijlage hangen.)asatter schreef : ik heb nog wel wat meer info voor het forum.
Dan hebben we er ook nog iets aan, als je ooit in je user-files gaat opruimen, niet?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nou:Chilm schreef :
En waar denk je dat die bijlage moet komen staan Bas?Baseman schreef : Kun je die dan niet als bijlage toevoegen?(Ik heb het even getest, en als lid kun je aan een informatiepagina een bijlage hangen.)
Dan hebben we er ook nog iets aan, als je ooit in je user-files gaat opruimen, niet?
Is gewoon nederlands toch of mis ik iets?Baseman schreef : Kun je die dan niet als bijlage toevoegen?(Ik heb het even getest, en als lid kun je aan een informatiepagina een bijlage hangen.)
- V700 register
- Nieuw lid
-
De bijlage wordt dan buiten de gebruikersruimte om opgeslagen op het "algemene" quota van de vereniging?Baseman schreef :
Nou:Chilm schreef :
En waar denk je dat die bijlage moet komen staan Bas?Baseman schreef : Kun je die dan niet als bijlage toevoegen?(Ik heb het even getest, en als lid kun je aan een informatiepagina een bijlage hangen.)
Dan hebben we er ook nog iets aan, als je ooit in je user-files gaat opruimen, niet?Is gewoon nederlands toch of mis ik iets?Baseman schreef : Kun je die dan niet als bijlage toevoegen?(Ik heb het even getest, en als lid kun je aan een informatiepagina een bijlage hangen.)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja, als je hem als bijlage aan een informatiepagina hangt wel ja, ziedaar de reden van mijn verzoek.Het is tevens onmogelijk dat asatter een gebruikers-diskquota-afhankelijke melding krijgt als hij mijn suggestie uitvoert.Chilm schreef : De bijlage wordt dan buiten de gebruikersruimte om opgeslagen op het "algemene" quota van de vereniging?
De manier van bijvoegen is hier dus belangrijk, helemaal voor de toekomst.
wat ik doe is:
Maak een.....
informatiepagina.
vervolgens
vul ik de titel in.
vervolgens selecteer ik de pagina categorie.
dan een of een paar steekwoorden
daarna vul ik de tekst in.
ik klik op bijlage
ik zoek de bijlage
en vervolgens selecteer ik toevoegen
en dan krijg ik de melding:
The selected file 700-1984-afschermplaat voor lucht inlaat.pdf can not be attached to this post, because the disk quota of 1 MB has been reached
(ik heb zo maar even een file gepakt deze is 411KB)
dus de 15mb is niet het probleem ik heb maar 1mb schijnbaar.
heb het overigens op verschillende computers geprobeerd maar maakt geen verschil.
omdat ik vandaag de bulletins weer niet kon plaatsen heb ik ze deze keer maar naar de TS gestuurd. Echter ik heb er nog vele maar ik blijf ze niet naar de TSen sturen, helaas.
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb je al een alternatief geboden, doch daar heb ik ze nog niet ontvangen.asatter schreef : omdat ik vandaag de bulletins weer niet kon plaatsen heb ik ze deze keer maar naar de TS gestuurd. Echter ik heb er nog vele maar ik blijf ze niet naar de TSen sturen, helaas.
kan alsnog, graag zelfs.
Volvo C70 2006 226dkm
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat klopt, maar voor nu, wel een oplossing.asatter schreef : maar dat is niet de manier.
waar ga ik deze vinden?Baseman schreef :
.... als je ooit in je user-files gaat opruimen ....asatter schreef : ik heb nog wel wat meer info voor het forum.
of zijn dat gewoon mijn foto's?
Volvo C70 2006 226dkm
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zal voor de uitleg zorgen, zodat je er bij kan, geen zorgen.asatter schreef : waar ga ik deze vinden?