Dat V-tje...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Die V kan wel wachten, maar die aanmelding voor de sleuteldag zou ik graag doen. Ook lijkt het me aardig om eens persoonlijk met deze of gene kennis te maken op de nieuwjaarsborrel of zo. Waar en hoe meld ik me aan voor de sleuteldag in Ees?
Vrgr
Victor
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar, Eric, jij mag ook Victor zeggen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat had ik nou willen vragen onderweg van de week...jeex schreef : Rekeninghoudend met alles, anticipeer ik op een onzekere toekomst waarin iedereen weleens je ex zou kunnen zijn. Beter het zekere voor het onzekere in deze barre tijden van individualisering en ontmenselijking, waarin de interhumaniteit tenonder gaat aan glaobalisering en digitalisering. Blaaah, blaaah (was dit niet de kern van Trix d'r kerstrede?). Jeex is gewoon een werktitel die ik ooit voor een webproject heb moeten bedenken; verbastering van je existe, waarin dan toch weer die existentialistische blaaah...
Maar, Eric, jij mag ook Victor zeggen.

dat is net zoiets als <a href=" vimeo.com/tag:hakenhaai " target="_blank">hak en haai
(maar jullie weten natuurlijk al dat dat in een <a href="" target="_blank">Abba liedje zit (op 1:01)