Zoeken met Google
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-12-2009 11:35 #1077784
door V700 register
Zoeken met Google is gemaakt door V700 register
Het is me opgevallen dat zoekacties met Google specifiek op dit domein veel meer en gerichter resultaat oplevert, dan de zoekfunctie in deze site. Is het niet mogelijk om een Google zoek-app in de kopregel van de site te bouwen?
Zo'n app maak je gratis met Google en het zoekresultaat is in een iFrame te tonen binnen deze site.
Victor
Zo'n app maak je gratis met Google en het zoekresultaat is in een iFrame te tonen binnen deze site.
Victor
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-12-2009 09:37 #1255943
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic leuk!
Klinkt als een goed idee. Ik gebruik ook liever google, gericht op één domein, bijvoorbeeld door het zo in te typen bij de search engine van google zelf:
S90 executive site:volvo700vereniging.nl
werkt geweldig
S90 executive site:volvo700vereniging.nl
werkt geweldig
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-12-2009 02:14 #1256060
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Meer dan
Meer dan 2 zoekwoorden tegelijk is dan ook gewoon mogelijk.Bij zoeken op 3 woorden, of meer, krijg ik standaard:<h1>Internal Server Error</h1> The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request. Please contact the server administrator, root@bit.nl and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error. More information about this error may be available in the server error log.
Moderators: Jerry Stam