Nieuwe schildjes en contactgegevens

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-11-2009 13:10 #1077223 door Eric Bakker (GAST)
Nieuwe schildjes en contactgegevens is gemaakt door Eric Bakker (GAST)
Zoals jullie waarschijnlijk al gezien hadden hebben we de schildjes die je ziet onder je forum-alias een beetje gemoderniseerd. De betekenis van de vier verschillende schildjes staat uitgelegd op <a href="/node/28692" target="_blank" title="schildknapen">deze pagina</a>, ook te bereiken door op een schildje te klikken of via de <a href="/node/105" target="_blank" title="Hulp pagina">Website Hulp pagina's</a>.
Ook hebben we de namen van de moderators op deze <a href="/node/105" target="_blank" title="Website">Website Hulp pagina </a>pagina gezet, met een link naar het maken van een PB.
De namen en contactgegevens van personen die een functie binnen de vereniging hebben stonden al op de <a href="/node/2" target="_blank" title="vereniging">lidmaatschapspagina</a>, maar volledigheidshalve noem ik het even.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-11-2009 23:51 #1252188 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wel mooi maar tikje groot
Hoi webmasters, het andere schildje was me inderdaad al opgevallen. Ik vind het wel mooi ok de kleuren zijn ok maar qua formaat iets te groot. Vooral als je zoals jullie twee van die schilden bij je naam hebt. Je lijkt wel van adel :-) Geen idee wat de anderen ervan vinden, maar het formaat mag van mij wel ietsjes minder. Groetjes, Maarten

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC