Signatuur niet te editen in Google Chrome

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-10-2009 09:45 #1076657 door V700 register
Signatuur niet te editen in Google Chrome is gemaakt door V700 register
Sinds kort gebruik ik Google Chrome als browser. Mijn ervaring: Veel sneller en (dus) fijner dan IE en Firefox.
Ook de V700 website doet het perfect op één ding na: Ik kan in mijn profiel de signatuur niet zien en dus ook niet aanpassen. Het veld is leeg en ik kan er niet in typen.
Ik zag een ander <a href="/node/24676#comment-119694">draadje</a> waarin hetzelfde probleem gemeld wordt met Apple Safari. Het zal dus wel iets met javascript te maken hebben; Chrome en Safari gebruiken dezelfde engine.
Is dit (kleine) probleem in beeld bij de webmaster en is er zicht op een oplossing?  
Voordat mensen gaan uitleggen hoe je de signatuur kunt vinden: In IE7 werkt het wel (zoals je ziet heb ik ook een signature) en ik weet dus waar ik moet kijken. 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Willem Veneboer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-10-2009 12:21 #1248936 door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Gaat inderaad niet .....
Hallo Pieter,
Gaat inderdaad niet in Chrome.
Maar zijn er meer zaken die niet in Chrome werken ? Indien de rest wel werkt zou je je signature kunnen bewerken in Firefox en vervolgens weer overschakelen naar Chrome.
Mijn ervaringen met Chrome zijn wat minder. Ik hou het liever op Firefox, nog niet alle websites worden correct weergegeven in Chrome, zoals deze

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-10-2009 13:24 #1248942 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Verder geen problemen
Willem, bedankt, zo doe ik het ook, maar dat zie ik toch meer als een workaround dan een oplossing.
Nog iets ander wat ik ontdekt heb: Ik zie op mijn andere laptop (met 'slechts' 1024x768 schermresolutie) dat bij pagina's die het menu met relevante artikelen aan de rechterkant hebben het middelste frame in elkaar gedrukt wordt waardoor de tekst er rechts uitloopt. Dat is (geloof ik) met IE niet.
Verder ben ik nog geen problemen tegen gekomen met Chrome. Ook op andere websites niet. In ieder geval niets schokkends en hij is op de meeste sites wel lekker snel, dus voorlopig mag hij blijven.
Ik gebruik ondertussen Chrome zoveel mogelijk zodat dat het ook in de statistieken van de sites naar voren komt en webmasters zodoende 'gedwongen' worden om hun site - waar nodig - compatibel te maken. Ik ga er geen kruistocht van maken, maar ik vind wel dat als het klopt dat Google zich netjes aan de W3C standaard houdt zoals ze zeggen, dat de sites dan ook moeten zorgen dat e.e.a. goed werkt. De enige uitzondering is internetbankieren. Daarmee wacht ik tot de bank op zijn site aangeeft dat een browser ook echt ondersteund wordt.
Het bovenstaande overigens niet gehinderd door enige kennis van zaken over Drupal en de opzet van deze site in het bijzonder. Is dus ook niet bedoeld als kritiek op de webmaster en evt. andere beheerders

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC