Bij sommige topics geen volledig beeld
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-10-2009 21:37 #1076599
door V700 register
Bij sommige topics geen volledig beeld is gemaakt door V700 register
Hallo mensen, ik zal mij alvorens mijn vraag te stellen even herintroduceren.
Ik ben Mark Stalman, 24 jaar en heb een paar jaar geleden een fijne 740 gl 2.3 gehad.
het Volvo virus is nooit weggegaan, en ik ben mij nu weer aan het oriënteren voor een mooie Volvo.
Deze site is daarbij een heel fijn hulpmiddel, duim omhoog daarvoor.
Echter het probleem wat ik heb bij het bekijken van bepaalde forum discussies is dat het bericht, het witte gedeelte dus, afgesneden word door de colum "relevante artikelen" ik heb dit bij meerdere browsers, firefox en I.E en ook op meerdere computers, maar op de pc's op mijn werk weer niet.
Het gaat er dus om dat de laatste 2-3 woorden wegvallen, wat het leesplezier natuurlijk niet bevorderd.
Heb ik mischien een instelling verkeerd staan? Ik heb dit forum al doorzocht, maar mijn excuses als deze vraag al eerder beantwoord is en ik er gewoon overheen heb gekeken.
Alvast vriendelijk bedankt! En blijf rollen
Mark.
Ik ben Mark Stalman, 24 jaar en heb een paar jaar geleden een fijne 740 gl 2.3 gehad.
het Volvo virus is nooit weggegaan, en ik ben mij nu weer aan het oriënteren voor een mooie Volvo.
Deze site is daarbij een heel fijn hulpmiddel, duim omhoog daarvoor.
Echter het probleem wat ik heb bij het bekijken van bepaalde forum discussies is dat het bericht, het witte gedeelte dus, afgesneden word door de colum "relevante artikelen" ik heb dit bij meerdere browsers, firefox en I.E en ook op meerdere computers, maar op de pc's op mijn werk weer niet.
Het gaat er dus om dat de laatste 2-3 woorden wegvallen, wat het leesplezier natuurlijk niet bevorderd.
Heb ik mischien een instelling verkeerd staan? Ik heb dit forum al doorzocht, maar mijn excuses als deze vraag al eerder beantwoord is en ik er gewoon overheen heb gekeken.
Alvast vriendelijk bedankt! En blijf rollen

Mark.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-10-2009 16:20 #1249158
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Is er niemand die dit
Is er niemand die dit probleem herkent? Ik heb nu al wat verschillende browsers geprobeerd, maar kom er niet uit...
Suggesties zijn erg welkom. Bij voorbaat dank,
Mark
Suggesties zijn erg welkom. Bij voorbaat dank,
Mark
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-10-2009 18:56 #1249170
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic soms
Ik heb er soms last van, maar dan eigenlijk aleen als de weergave op "gegroepeerd opengeklapt" staat. Als je de weergaveinstellingen op eenvoudig zet,is het waarschijnlijk weg.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-10-2009 18:02 #1249389
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hartelijk dank voor je tip!
Hartelijk dank voor je tip! Helaas was bij mij het probleem niet zo opgelost, maar ik ben er nu achter, ik de resolutie nu op de max staan in plaats van 1024x768 en nu is het opgelost, wel kleine letters nu

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-10-2009 20:29 #1249404
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dacht
Dacht dat we 1024x768 aanhielden als minimale resolutie waarbij alles nog correct weer zou moeten worden gegeven. Misschien er toch door geglipt ?
/editMet 1024x768 op mijn PC met firefox geen problemen. Kun je misschien een specifieke discussie aangeven waar de rechterhelft wegvalt ? Of heb je het of 100% op de ene PC en op de andere helemaal niet ?
/end edit
/editMet 1024x768 op mijn PC met firefox geen problemen. Kun je misschien een specifieke discussie aangeven waar de rechterhelft wegvalt ? Of heb je het of 100% op de ene PC en op de andere helemaal niet ?
/end edit
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-10-2009 18:08 #1249829
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik heb het op mijn pc thuis
Ik heb het op mijn pc thuis (17" tft) Wel, maar op mijn werk niet, volgens mij draaien we daar een hogere resolutie.
Ik zal als ik thuis ben er even naar kijken, in ieder geval bedankt voor de getoonde hulp!
Ik zal als ik thuis ben er even naar kijken, in ieder geval bedankt voor de getoonde hulp!
Moderators: Jerry Stam