Ontbrekende posting informatie
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb wat gevonden;
<a href="/node/22100"> www.volvo700vereniging.nl.http-lb.bit.nl/node/22100
<a href="/node/26174"> www.volvo700vereniging.nl.http-lb.bit.nl/node/26174
<a href="/node/26068"> www.volvo700vereniging.nl.http-lb.bit.nl/node/26068
Dit zijn voorbeelden die ik zo even kon vinden.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
wat gaat er fout bij je, de node (de discussie start) of een van de comments (en welke dan precies? als je op de comment titel staat zie je het interne commentnr) of alle comments? of wat anders?
je werkt met de V7002007 theme, gaat het ook fout met de V700 theme?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb net even geswitched naar het V700 theme en dan heb ik inderdaad geen probleem. Daarna heb ik teruggeswitched naar het V7002007 theme en is het probleem weer terug.
Maakt dit de probleemoplossing makkelijker? Hoop stiekum dat er een oplossing voor is, want ik vind de V7002007 fijner dan de V700 eigenlijk.
Groeten,
Richard
- V700 register
- Nieuw lid
-
In IE heb ik hetzelfde als jij, Naam indiener, tijd, datum en avatar ontbreken, en volgens mij ook de signature.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-

- V700 register
- Nieuw lid
-
Dag Richard, daar kan het niet aan liggen, maar... ik raad je wel aan om eens te upgraden naar een modernere versie FF of IE want dit is nu wel erg antiek. Ik wil wedden dat je dan ook vindt dat het internet er plots geheel anders uit ziet. Enne... het upgraden is nog gratis ook.[Edit] oeps... zie nu dat je werkgever er moeilijk over doet. Is wel star dan om jullie met "ouwe bende" op te schepen.Kun jij IE ook niet upgraden dan? Is het zo dichtgetimmerd?EndlessQuest schreef : Ik draai op IE 6.0
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hier kan de webmaster weinig aan doen jongelui of heel Drupal moet op de schop en dat wil je niet.De stylesheet van deze Drupal versie is niet opgezet volgens het W3C anders zou je alles goed zien n.l.mderijke schreef : Als ik de laatste link in FF open dan lopen de letters het tekstvak uit. enzieik maar een halve avatar (bij sommige tekstvakken)
In IE heb ik hetzelfde als jij, Naam indiener, tijd, datum en avatar ontbreken, en volgens mij ook de signature.
Dit systeem werkt met z.g. divjes en daar hebben IE en FF een heel eigen mening over (FF de goede trouwens).IE 8 volgt nu ook de regels at last (het werd tijd).Ik heb zelf ook het idee dat het systeem een beetje aan zijn grenzen zit qua database inhoud/snelheid, er gaan ook wat pictogrammen missen, pb's komen niet meer aan etc. etc. Ik durf niet te raden hoe groot een dump van de huidige database zou zijn (een paar gig?)
- V700 register
- Nieuw lid
-