Bijeenkomst bestuur en moderators afgelopen zaterdag 24 januari 2009

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-01-2009 10:43 #1072189 door V700 register
Hallo allemaal,Gisteren ( zaterdag 24 januari 2009 ) zijn het bestuur en de moderators bij elkaar geweest om de situatie rond de website te bespreken die is ontstaan na de perikelen die zich onlangs voordeden op het forum.We hebben zeer veel besproken en hebben het overleg allemaal als zeer waardevol ervaren. We zijn nu in het proces om alle informatie te verwerken en in een document te zetten. Wanneer we alle informatie gestructureerd hebben, zullen de wijzigingen die we gaan doorvoeren op dit forumdeel plaatsen.
De volgende zaken wil ik echter al wel graag op dit moment aan jullie melden.Nieuwe webmasterZoals jullie wellicht al weten heeft Johan Vlagsma zijn functie als webmaster neergelegd. Het was sinds de vorige ALV al bekend dat Johan het webmasterschap wilde overdragen. Ik heb aangegeven dat ik het webmasterschap, op een gegeven moment, over zou nemen. Dit punt is iets eerder gekomen dan verwacht. Mij werd definitief gevraagd om de klus voort te zetten en ik heb hier ja op gezegd.Ik respecteer Johan's keuze en ik wil hem hartelijk bedanken voor alles wat hij voor de site heeft betekend maar meer nog voor alle (technische) steun die ik tijdens de afgelopen jaren als moderator heb mogen ontvangen. Ik hoop dit prettige contact dan ook voort te zetten.Ik vind onze site, in ons genre van autovereniging, een van de beste in Nederland. Geen enkele andere site weet de kennis die binnen een vereniging aanwezig is zo goed bij elkaar te brengen als de site die we nu hebben. Het is een eer om mij daarvoor in te mogen zetten. Nieuwe moderatorEn dan wil ik graag van dit moment gebruik maken om jullie te melden dat we een moderator rijker zijn. Willem Veneboer gaf aan zich wat meer voor de site te willen inzetten en heeft via Bas zijn wensen kenbaar gemaakt. Het hele team stond daar ook zeer positief tegenover en zodoende heeft Willem nu de moderator rechten op de site. Willem, welkom!Dat waren mijn puntjes voor vandaag. Mochten jullie vragen hebben, schroom dan niet.Groet,Támas Kornman( Webmaster )

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-01-2009 11:27 #1226141 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic een critische vraag
Hebben de leden zeggenschap in de keuze van moderatoren?

Ik ben van mening dat dit soort beslissingen in de ALV thuis horen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-01-2009 12:01 #1226148 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik ben eigenlijk wel
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar het officiele bestuursoordeel over de moderatoren die zelfstandig postings verwijderen en wat hier aan gedaan gaat worden?

Ik neem aan dat er nog een officieel bestuursbericht hierover komt.
Tamas gefeliciteerd met je benoeming en ik deel je mening over de vereniging -:)) Veel succes!
Groet,
Paul

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-01-2009 12:10 #1226151 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Regels

solexpaul schreef : Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar het officiele bestuursoordeel over de moderatoren die zelfstandig postings verwijderen en wat hier aan gedaan gaat worden?
Ik neem aan dat er nog een officieel bestuursbericht hierover komt.

De moderatoren en het bestuur hebben gisteren een ruw conceptstuk vastgesteld voor de forumregels en de webetiquette welke we willen gaan hanteren.
Die regels gaan uitgewerkt worden en zullen t.z.t. gepubliceerd gaan worden. Deze zijn dan door het bestuur geaccoordeerd en zijn dus dan ook het bestuursstandpunt.
Maar ik kan je wel alvast verklappen dat persoonlijke "hete nokkenasjes" afgedekt zijn. (en dit mag je als een bestuursmededeling zien)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-01-2009 12:13 #1226154 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Antwoord namens het bestuur

MSuidgeest schreef : Hebben de leden zeggenschap in de keuze van moderatoren?
Ik ben van mening dat dit soort beslissingen in de ALV thuis horen.

De statuten en het huishoudelijk regelement bepalen dat alleen de bestuursleden op de ALV worden verkozen.
Kaderfuncties zoals regiocoördinator en moderator worden ingevuld door leden die "meer voor de vereniging" willen betekenen en zij worden benoemd door het bestuur.
Op de komende ALV wordt het voorstel gedaan (zie de reeds verzonden agenda) om de webmaster (in dit geval Támas Kornman) toe te voegen aan het bestuur. Dit voorstel is het afgelopen jaar door het bestuur uitgewerkt en vormgegeven. Dit analoog aan de constructie dat de hoofdredacteur van de factor ook deel uitmaakt van het bestuur.
Namens het bestuur,

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-01-2009 12:17 #1226157 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dank!

solexpaul schreef : Tamas gefeliciteerd met je benoeming en ik deel je mening over de vereniging -:)) Veel succes!
Groet,
Paul

Hoi Paul,
Dank je wel! Laten we er wat moois van maken!
Groet,
Támas

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-01-2009 15:50 #1226207 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic prima
We wachten netjes op de ALV.
Dank.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC