Nieuwe website: je maakt mij nieuwsgierig
- Marco
 - Nieuw lid
 - 

Minder
        Meer

30-11-2008 14:44                #1071117
        door Marco

Heb jij (Johan) of één van de moderatoren al een beetje voor ogen wat er aan zit te komen en wat wij mogen verwachten?

Nieuwe website: je maakt mij nieuwsgierig is gemaakt door Marco            
    In een ander draadje maak ik uit een reactie van Johan op dat er verandering in de lucht hangt. Dat ruikt naar meer zal ik maar zeggen.Johan Vlagsma schreef : ik wil in de nieuwe site van deze module af en de advertentie functie op een andere manier gaan invullen.
Heb jij (Johan) of één van de moderatoren al een beetje voor ogen wat er aan zit te komen en wat wij mogen verwachten?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

Minder
        Meer

30-11-2008 15:33                #1219953
        door V700 register

Beantwoord door V700 register in topic nieuwe site            

zit nog in een vroeg ontwikkelstadium, ook de moderators hebben nog niks gezien. In groffe lijnen komt het neer op een upgrade naar drupal 6 (niks spannends, wel nodig) en een aantal verbeteringen in het gebruiksgemak en een nieuwe layout. Duurt zeker nog een paar maanden.. betekent dat ik nu scherp ben op onhandige zaken in de site maar ook dat ik geneigd ben die niet meer op te lossen in de huidige versie.    
- Marco
 - Nieuw lid
 - 

Minder
        Meer

30-11-2008 19:38                #1219972
        door Marco

Beantwoord door Marco in topic Rustiger aan?            

Maar Johan, je wilde het toch rustiger aan gaan doen mbt je beheeractiviteiten voor de site? Of kruipt het bloed, daar waar...? Weet niet of er zich überhaupt mensen hebben aangemeld om beheertaken van je over te nemen.
Echter de huidige voorbereidingsfase en toekomstige implementatiefase voor de upgrade en andere verbeterslagen zijn, voor een eventuele zij-instromer, bij uitstek momenten om veel op te steken en mogelijk andere inzichten direct gestalte te geven.
    Echter de huidige voorbereidingsfase en toekomstige implementatiefase voor de upgrade en andere verbeterslagen zijn, voor een eventuele zij-instromer, bij uitstek momenten om veel op te steken en mogelijk andere inzichten direct gestalte te geven.
        Moderators: Jerry Stam