"Markeer alle forums als gelezen" markeert niet goed

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-08-2008 11:51 #1069257 door Willem van Strik (GAST)
"Markeer alle forums als gelezen" markeert niet goed is gemaakt door Willem van Strik (GAST)
Of het samenhangt met de recente drupal-upgrade weet ik niet zeker (dacht dat het me eerder al was opgevallen), maar in ieder geval werkt de knop "Markeer alle forums als gelezen" momenteel niet helemaal lekker.

Als ik de knop gebruik, en direct aansluitend de pagina "Recente discussies" aanvink, dan zie ik nog steeds heel wat discussies met ofwel nieuwe antwoorden, ofwel zelfs nieuwe discussies. Ze staan tussen de discussies die WEL als gelezen gemarkeerd zijn, dus het gaat niet om nieuwere onderwerpen.

Wat me al een tijd is opgevallen, is dat deze knop alleen werkt op zuivere discussies, de pagina's die onder "recente pagina's" vallen, zoals advertenties, worden in ieder geval nooit gemarkeerd als gelezen. Het onderscheid tussen de soorten pagina is in mijn ogen erg vaag, en daardoor werkt dat niet echt duidelijk.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-08-2008 12:02 #1209051 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Willem
Als ik het dus goed begrijp blijven ook zuivere discussies (onder de categorie werkplaats => lpg etc) die je wilt markeren als gelezen ook soms niet gemarkeerd en dus als "nieuw" staan ? Sinds een tijdje staat namelijk ook advertenties ed onder de "recente discussies". Kan het zijn dat het verschil wat je opmerkt (dat de functie alleen werkt op zuivere discussies) de resultaten op de "recente pagina's" vertroebelt omdat daar ook andere paginatypen op staan ?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-08-2008 12:49 #1209064 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Works as designed
de knop werkt inderdaad alleen op pagina's van het type "forum discussie" en in de recente discussies staan inderdaad ook andere type pagina's.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC