Henk heeft moderator rechten gekregen

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-08-2008 10:13 #1069175 door V700 register
Henk heeft moderator rechten gekregen is gemaakt door V700 register
Allen,
het was Richard (Endlessquest) al opgevallen: Ik heb sinds afgelopen zondag (geloof ik ?) een "M" schildje bij mijn username staan. Dit houdt in dat ik ook moderator rechten op de site heb en die kan gebruiken om eea aan te passen, aanvullen, verbeteren etc. waarbij het niet alleen mijn eigen schrijfsels betreft.  Naast algemenere zaken (per ongeluk dubbel geposte opmerking weghalen etc) is het de bedoeling dat ik ga proberen de documentatie op de site aan te vullen, uit te breiden, eventueel weer up to date en/of beter toegankelijk maken.
Mocht je dus een idee hebben, post het in de ideeënbus dan gaan we er mee aan de slag. Kom je iets tegen wat volgens jou niet klopt, onvolledig is of met aanvullende informatie en/of fotos duidelijker gemaakt kan worden: post het ergens of stuur mij even een PB, dan kijk ik hoe we eea nog beter te kunnen maken. Met jullie hulp lukt het ons makkelijker de site nog beter te maken.
Groeten, Henk

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-08-2008 10:26 #1208618 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gefeliciteerd
Hé Henk,
ik dacht al dat ik weer eens hopeloos achter liep, maar dat valt dus reuze mee.
Leuk dat jij het team gaat versterken. Heel veel succes en plezier. En sterkte om dit zootje ongeregeld in goede banen te leiden
Groeten,
Richard

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-08-2008 15:28 #1208645 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dank je
Het zal vast gaan lukken, gelukkig helpen de andere moderatoren mij bij het opstarten. Dus het met het zootje ongeregeld zal het vast lukken :)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-08-2008 15:31 #1208646 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ter compliment.
Ter compliment aan iedereen moet ik zeggen dat dit wel een van de nettere fora is.De meeste keren dat er ingegerepen 'moet' worden, zijn het layout-technisch zaken, plaatsings-correcties of andere niet persoons-corrigerende handelingen.
Op zich netjes, vind ik, dus dat "zooitje ongeregeld" mag wel met een paar haakjes........

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-08-2008 15:39 #1208648 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nee daar heb je ook gelijk
Nee daar heb je ook gelijk in. Was ook niet serieus bedoeld, vandaar de smiley erachter
De enige discussies die nog wel eens willen ontsporen, die gaan over het algemeen over caravans volgens mij en dan zijn het niet de forummers zelf die de boel laten ontsporen  Mogen moderators ook moderators modereren trouwens?
Groeten,
Richard

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-08-2008 15:39 #1208649 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zeker niet vervelend
Dat ben ik wl met Bas eens. Breng hier nog wel wat tijd door. Mijn vriendin begrijp dat niet zo goed, en al helemaal niet dat ik sfeer hier "gemoedelijk" noem. Maar zo ervaar ik het wel, erg prettig (en motiverend om de handen wat extra uit de mouwen te steken :))

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-08-2008 15:46 #1208650 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Van mij wel.

EndlessQuest schreef : Mogen moderators ook moderators modereren trouwens?

Van mij wel...........dat is volgens mij ook al eens gebeurd.Maar in de drie jaar dat ik hier kom, is dat geen slechte score.......de smiley had ik gezien hoor, no offence.
Gemoedelijk is denk ik de beste omschrijving.Overigens moet ik zeggen (en als Siang terug is van vakantie kan hij dat denk ik bevestigen) dat het er op de V44.nl vergelijkbaar aan toe gaat. 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-08-2008 15:51 #1208651 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Misschien staat m`n
Misschien staat m`n opmerking er iets zuurder dan ie bedoeld is, dus een beetje base eroverheen dan maar. Ik kwam vroeger op meerdere fora, allemaal niet volvo gerelateerd hoor, maar het neonatale gedrag op een hoop van die sites is wel tenenkrommend. Dit forum is absoluut een prettige plaats om te komen!
Groeten,
Richard

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-08-2008 16:13 #1208653 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic pas geboren
Het ligt er aan wat je onder neonataal verstaat in dit geval.
Flauwe grappen, of dictatorschap.
Ik ken bijvoorbeeld een forum waar je geen links mag plaatsen naar bedrijven sites omdat je dan reclame zou kunnen maken.
en daar is de beheerder zeer scherp op.  zo moet het niet denk ik dan.

Ok erg zeikerig zijn we niet hier, maar ook voor een flauwe grap ga ik zeker niet uit de weg.
Maar ook op dit forum zijn ZEER verhitte discussies geweest, en is er ook op de man gespeeld. 
Ook we hebben wel discussie (gehad) over wat wel en wat niet weg moet en mag als moderatoren. 
Maar blijkbaar hebben we hier de modus en de beleefdhiedsvormen van het posten wel gevonden al. 
wat best goed is, in zo'n relatief korte tijd. 
Maar ja, Volvovolk hè, net een streepje voor op de rest.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-08-2008 16:37 #1208656 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Met neonataal bedoel ik dat
Met neonataal bedoel ik dat iedere post weer bestaat uit dezelfde oneliners, onderbroekenlol, vooroordelen etc. Niet in staat zijn een normale discussie te voeren, normale argumenten aan te voeren om je mening te onderbouwen, dat soort dingen. Dat kom je hier inderdaad niet tegen volgens mij.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC