Markeer alle forums als gelezen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-06-2008 08:30 #1065829
door V700 register
Markeer alle forums als gelezen is gemaakt door V700 register
Omdat er nogal wat oude ongelezen berichten stonden op forums die ik niet allemaal lees heb ik de knop " Markeer alle forums als gelezen" Het probleem is dat hij nu bij een aantal forums geen nieuw bericht meer aangeeft zodat ik continue moet kijken naar de posttijden. Wat nu?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-06-2008 08:43 #1204524
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic af/aanmelden
Rene, probeer eens af te melden van de site en opnieuw aan te melden zodat je cookie opnieuw gezet wordt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-06-2008 09:33 #1204528
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nope
Hallo Johan,
Vanmorgen ingelogd en net op jou verzoek nogmaals uit en ingelogd. Vooralsnog niet met het gewenste resultaat.
Alleen bij Clubhuis heb ik de melding 1 nieuw bericht en dat lijkt ook een beetje de trend, bij een aantal forums wel een melding bij de rest niet. Kan nog even niet aangeven welke omdat niet bij alle gepost wordt.

Vanmorgen ingelogd en net op jou verzoek nogmaals uit en ingelogd. Vooralsnog niet met het gewenste resultaat.
Alleen bij Clubhuis heb ik de melding 1 nieuw bericht en dat lijkt ook een beetje de trend, bij een aantal forums wel een melding bij de rest niet. Kan nog even niet aangeven welke omdat niet bij alle gepost wordt.

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-06-2008 10:49 #1204532
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic forum
Op welke pagina kijk je? ik neem aan deze: <a href="/forum">
www.volvo700vereniging.nl.http-lb.bit.nl/forum
De nieuwen die daar staan zijn nieuwe discussies, 1 pagina dieper zijn het nieuwe opmerkingen
De nieuwen die daar staan zijn nieuwe discussies, 1 pagina dieper zijn het nieuwe opmerkingen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-06-2008 12:07 #1204538
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Forum
Klopt, daar kijk ik, ook jou antwoord van 10:49 wordt niet aangegeven op het scherm zoals jij hierboven aangeeft.
Ergens geeft de site op mijn account geen nieuwe antwoorden op de topics. Ik wacht geduldig af.

EDIT Hij doet het alleen in het beginscherm, op de onderlinge forumonderdelen zie ik wel de nieuwe antwoorden op de diverse vragen.
Ergens geeft de site op mijn account geen nieuwe antwoorden op de topics. Ik wacht geduldig af.

EDIT Hij doet het alleen in het beginscherm, op de onderlinge forumonderdelen zie ik wel de nieuwe antwoorden op de diverse vragen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-06-2008 12:41 #1204544
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic works as designed
zal even een nieuw test topic starten in Website, die hoor je wel te zien
Het werkt zoals het hoort, ook bij jou. Alleen je verwacht wat anders..
Het werkt zoals het hoort, ook bij jou. Alleen je verwacht wat anders..

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-06-2008 14:23 #1204552
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oké
Gelukkig werkt het (weer) en zat er een collega naast mij die ook duidelijk zag dat in het beginscherm van het forumoverzicht geen nieuwe discussies werden aangegeven maar op de forumonderdelen wel.
Opgelost dus, Johan bedankt.
EDIT Toch niet, blijkbaar is er toch iets mis, ik heb er goed op gelet en antwoorden van een paar minuten geleden worden niet weergegeven op het forumoverzicht als nieuw.

Opgelost dus, Johan bedankt.
EDIT Toch niet, blijkbaar is er toch iets mis, ik heb er goed op gelet en antwoorden van een paar minuten geleden worden niet weergegeven op het forumoverzicht als nieuw.

Moderators: Jerry Stam