Verlengen advertenties...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Een klein vraagje... hoe? Iets anders dan de tekst veranderen kan ik niet en dat heeft geen invloed op het verlopen van de advertentie... Ik gebruik nu firefox 2.0.0.12 op linux. Is de email onterecht, gaat er hier wat fout of kijk ik weer eens met m'n neus? Ik schijn dat laatste nog wel eens te doen, maar ik zie de juiste optie echt niet, meer dan verval datum laten zien kan ik niet bij het bewerken van de advertentie...volvo700vereniging.nl schreef : Een of meerdere van je advertenties op Volvo 700 Vereniging verlopen binnenkort, je kunt ze eventueel zelf verlengen voor een nieuwe periode. Voor verlengen neem je de advertentie in "Bewerken" via de tab Bewerk.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik kan ook nergens vinden hoe ik mijn advertenties kan verlengen...
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dit zie je als 'normale' gebruiker:
en dit zou je moeten zien:
Inderdaad is dit iets waar Johan naar zou moeten kijken, lijkt me een rechtenkwestie.
Of het zo bedoeld is en dus goed werkt (maar je de keuze in je mail niet zou moeten krijgen) of dat het niet goed werkt, laat ik even in het midden.Er is eens over gesproken, maar is me helaas aan het geheugen ontschoten.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heel goed, ik had er verder geen erg in namelijk, omdat ik dacht dat Johan wellicht al zou reageren maar vooral omdat ik er geen last van had, waarmee ik niet bedoel dat het niet belangrijk is als ik er geen last van heb en jullie wel, maar meer dat ik het gewoon niet zag, omdat ik het niet.....euh ja,.....zág.jhuijsmans schreef : Vandaar ook dat we ff wat door zeurden.
Beide zijn trouwens verlengd, ik laat de rest aan Johan over.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

Ook de foto's die in de advertentie stonden zijn weg. (alleen het bekende en vervloekte rode kruisje)