Vraag, hoe kan ik het beste..
- V700 register
- Nieuw lid
-
Aan mijn Volvo zijn nog een aantal verbeteringen te doen. Wat mij handig lijkt is als ik ergens een post maak met de 10 tot 14 dingen die er nog gedaan moeten worden. Als ik dan per ding weer een post heb met de voortgang van dat betreffende ding. Dan heb ik een makkelijk overzicht.
Om dit voor elkaar te krijgen kan ik denk het beste als start punt "Mijn auto's" gebruiken. Dan per topic wat ik wil gaan doen een post in het betreffende deel van het forum.
Voorbeelden van dingen die nog gedaan moeten worden:
Lekkende carterbak; achterklep slot sluit regelmatig niet; lampje automaat pook werkt niet; een of andere stang bij de motor is te dun en moet vervangen worden. etc etc
Is dit inderdaad een goede methode? Of zijn er andere ideeen? Ik hoor het graag. Zeker omdat dit vast een meer maanden(jaren) plan is.
Groet, Manfred
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Een nog niet zo oude andere manier is, er een <a href="/node/add/register-onderhoud" target="_blank">onderhoudsitem </a>van te maken.Je zult eerst in het autoregister de auto moeten opgeven, waarna je via onderhoud kunt aangeven wat je eraan gedaan hebt.(ik zag dat je dat al gedaan had)Kijk, een lampje vervangen, zou ik dáár niet in zetten, maar remschijven vervangen bijvoorbeeld wel.
- V700 register
- Nieuw lid
-
<a href="/node/add/register-onderhoud"> www.volvo700vereniging.nl.http-lb.bit.nl...d/register-onderhoud
 <h1 class="title">Fout 403</h1><p class="title">Je hebt een pagina proberen aan te roepen die op dit moment niet voor jou beschikbaar is. De meest waarschijnlijke reden is dat je nog geen lid bent.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mdejong schreef : Als ik op de link Onderhoudsitem klik dan krijg ik de volgende foutmelding:
<a href="/node/add/register-onderhoud"> www.volvo700vereniging.nl.http-lb.bit.nl...d/register-onderhoud
<h1 class="title">Fout 403</h1><p class="title">Je hebt een pagina proberen aan te roepen die op dit moment niet voor jou beschikbaar is. De meest waarschijnlijke reden is dat je nog geen lid bent.
ik krijg precies hetzelfde te zien .
- V700 register
- Nieuw lid
-
Doordat mijn account meer rechten heeft dan een normaal verenigingslid, zie ik dingen die nog in testfase staan wel, maar heb ik me niet gerealiseerd dat dat voor jullie niet opvraagbaar is.
Mijn excuses voor de verwarring.
Die parse error, daar zou Johan even naar moeten kijken ben ik bang.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-