Site down dinsdag 29 januari, terug naar vrijdag 25 januari 20:00
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-01-2008 00:43 #1063662
door V700 register
Site down dinsdag 29 januari, terug naar vrijdag 25 januari 20:00 is gemaakt door V700 register
Beste mensen,
zoals jullie gezien hebben is er een ongelukje gebeurd met de site en heb ik een backup van de database moeten terug zetten. Het goede nieuws is, we zijn weer online, het slechte nieuws is: we zijn helaas alle updates kwijt van na vrijdagavond 25/01 19:57.
Ik heb een backup gemaakt van de kapotte database, die werkt nog wel lokaal op mijn pc maar is dus incompleet. Mocht je iets terug willen hebben dat niet in het forum stond (dat is allemaal weg) maar wel na vrijdag 25/01 20:00 is gemaakt of gewijzigd dan kan ik dat handmatig waarschijnlijk weer boven water toveren. Voorbeelden: een dagboek pagina,advertentie, infopagina oid. Foto's is wat meer werk. Stuur me daarvoor een mail op webmaster@volvo700vereniging.nl
Sorry voor de overlast maar ongelukjes gebeuren, we gaan vrolijk weer verder
zoals jullie gezien hebben is er een ongelukje gebeurd met de site en heb ik een backup van de database moeten terug zetten. Het goede nieuws is, we zijn weer online, het slechte nieuws is: we zijn helaas alle updates kwijt van na vrijdagavond 25/01 19:57.
Ik heb een backup gemaakt van de kapotte database, die werkt nog wel lokaal op mijn pc maar is dus incompleet. Mocht je iets terug willen hebben dat niet in het forum stond (dat is allemaal weg) maar wel na vrijdag 25/01 20:00 is gemaakt of gewijzigd dan kan ik dat handmatig waarschijnlijk weer boven water toveren. Voorbeelden: een dagboek pagina,advertentie, infopagina oid. Foto's is wat meer werk. Stuur me daarvoor een mail op webmaster@volvo700vereniging.nl
Sorry voor de overlast maar ongelukjes gebeuren, we gaan vrolijk weer verder
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
30-01-2008 01:25 #1189906
door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Things Happen
Johan
Voor jouw hoop ik, en tevens doe ik hierbij een oproep aan allen, dat er niet te veel te makkelijk gestelde vragen komen van zoek dit, of dat even op.
Dus medeforumgebruikers: Doe eerst je uiterste stinkende best om zelf je informatie te herplaatsen vanuit je eigen geheugen en uploaden van foto's etc.
Johan moeten we in deze koesteren en denk ik ook beschermen tegen te makkelijk gestelde vragen.
Laat Johan lekker zijn ding doen op de achtergrond en laten de gebruikers zelf hun data weer bij elkaar sprokkelen als dat zonder al te veel moeite gaat.
Ik moest het toch effe kwijt het bovenstaande lezende.
Voor jouw hoop ik, en tevens doe ik hierbij een oproep aan allen, dat er niet te veel te makkelijk gestelde vragen komen van zoek dit, of dat even op.
Dus medeforumgebruikers: Doe eerst je uiterste stinkende best om zelf je informatie te herplaatsen vanuit je eigen geheugen en uploaden van foto's etc.
Johan moeten we in deze koesteren en denk ik ook beschermen tegen te makkelijk gestelde vragen.
Laat Johan lekker zijn ding doen op de achtergrond en laten de gebruikers zelf hun data weer bij elkaar sprokkelen als dat zonder al te veel moeite gaat.
Ik moest het toch effe kwijt het bovenstaande lezende.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-01-2008 15:09 #1189936
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic SHIT HAPPENS
Ik sluit mij volledig bij Wytze aan, met die variant, dat de uitspraak volgens mij SHIT HAPPENS is. Kon ik niet laten als rechtgeaard plattelander!!
Johan, don't worry, be happy.
Johan, don't worry, be happy.
- Siang Phoa
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-01-2008 16:05 #1189940
door Siang Phoa
Beantwoord door Siang Phoa in topic foei!!
Kuist Uw Taal heer Luigies, de oren en ogen van de censuur zijn immers weer terug in de openlijkheid!
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-01-2008 16:22 #1189943
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Wat
Tja, waar gehakt wordt...
Waar ik wel benieuwd naar ben: is er spontaan iets gebeurd, of ging er iets mis bij een onderhoudsactie oid? Kunnen we er iets uit leren voor de toekomst, lopen we tegen grenzen aan, oid?
Waar ik wel benieuwd naar ben: is er spontaan iets gebeurd, of ging er iets mis bij een onderhoudsactie oid? Kunnen we er iets uit leren voor de toekomst, lopen we tegen grenzen aan, oid?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-01-2008 16:53 #1189946
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Déjà vu
Natuurlijk jammer van eventueel verloren gegane informatie, maar je gaat toch een beetje terug in de tijd voor je gevoel.
Rob K.
Rob K.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-01-2008 17:07 #1189948
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic hoe dan ook ...
De verstuurde berichten die ik kwijt ben, heb ik opnieuw verstuurd.
En Fasterfox vertelt mij dat de pagina's binnen 3 seconden geladen zijn.
Hulde of toch nog even de oorzaak afwachten?
En Fasterfox vertelt mij dat de pagina's binnen 3 seconden geladen zijn.
Hulde of toch nog even de oorzaak afwachten?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-01-2008 19:45 #1189967
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic En zo...
...heb elk nadeel weer z'n voordeel.
Wie weet, wie weet...
Groet,
Tamas
Wie weet, wie weet...
Groet,
Tamas
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-01-2008 19:57 #1189971
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic oorzaak
De oorzaak is bekend, Human error, geen technische oorzaak
Sneller, dat kan zijn. Weet je nog dat ik een methode had gevonden om glossary toch voldoende snel te laten lopen.. die versnelling staat aan maar glossary nog niet..
ik ben ook alle werk van het weekend kwijt in reorganiseren van de steekwoorden dus glossary aanzetten duurt nog eventjes.
Sneller, dat kan zijn. Weet je nog dat ik een methode had gevonden om glossary toch voldoende snel te laten lopen.. die versnelling staat aan maar glossary nog niet..

- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-01-2008 11:06 #1190036
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Kan gebeuren
Human error...
Dat kan gebeuren, en is eigenlijk wel prettig als oorzaak. Dat betekent tenminste, dat we geen maatregelen hoeven te nemen: deze menselijke error zal vast niet nog eens gemaakt worden. Murphy: er komt wel weer een andere...
Dat kan gebeuren, en is eigenlijk wel prettig als oorzaak. Dat betekent tenminste, dat we geen maatregelen hoeven te nemen: deze menselijke error zal vast niet nog eens gemaakt worden. Murphy: er komt wel weer een andere...
Moderators: Jerry Stam