priveberichten onvindbaar
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik kan nergens het kopje priveberichten vinden.Via outlook kreeg ik het bericht dat er bij de 700 vereniging een bericht voor mij gepost was maar waar kan ik het vinden.,

Groeten

Peter Mulder
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bij mij staat het links in de kolom op plaats 8, na "mijn favoriete pagina's'.
Rob K.
- V700 register
- Nieuw lid
-

Hallo Rob
Bij mij ziet de linkerkolom er zo uit.Hoe nu verder ?
Groeten Peter
Recente discussies
Recente pagina's
Veel gestelde vragen
Mijn dagboek
Mijn site instellingen (profiel)
Mijn auto's
Documentatie pagina's
Mijn Favoriete pagina's
Maak een ...
Advertentie
Agenda item
Auto registratie
Dagboekpagina
Forum-discussie
Fotopagina
Informatiepagina
Weblink
[/list]
Auto register
Populaire pagina's
Volvo Nieuws
Afmelden
- V700 register
- Nieuw lid
-
Da's vreemd, daar mist iets inderdaad.
Ik neem aan dat Johan meeleest en actie onderneemt, tot die tijd kun je ze als het goed is,<a href="/privatemsg/inbox" target="_blank"> hier vinden. </a>
- V700 register
- Nieuw lid
-
Peter, in je profiel sta je geen prive berichten toe, vandaar dat de optie mist (je krijgt ze toch niet)
Je hebt blijkbaar wel een mail voor een PB, die zal waarschijnlijk van een andere gebruikernaam zijn, blijkbaar heb je er 2 in gebruik? in de mail staat zowel de betreffende gebruikernaam als een directe link naar de PB's op de site. Je moet wel als die gebruiker aangemeld zijn natuurlijk.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Admin schreef :
Peter, in je profiel sta je geen prive berichten toe, vandaar dat de optie mist (je krijgt ze toch niet)
Je hebt blijkbaar wel een mail voor een PB, die zal waarschijnlijk van een andere gebruikernaam zijn, blijkbaar heb je er 2 in gebruik? in de mail staat zowel de betreffende gebruikernaam als een directe link naar de PB's op de site. Je moet wel als die gebruiker aangemeld zijn natuurlijk.

Hallo Johan,ik heb de opties die priveberichten toestaan aangevinkt,ik kan me niet herinneren dat ik die optie heb gewijzigd maar nu is het weer oke denk ik .
Allen bedankt voor jullie reacties.

Groeten

peter