informatiepaginas

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-12-2007 20:40 #1062896 door V700 register
informatiepaginas is gemaakt door V700 register

het kan aan mij liggen, maar ik vind ik de informatiepaginas moeilijk te vinden. dat is jammer want er is heel veel informatie te vinden. zou dit wat meer toegankelijk gemaakt kunnen worden door een linkje naar de informatiepaginas toe te voegen aan het blok aan de linkerzijde (blok met recente discussies, paginas, favorieten, berichten etc ?)

misschien is het dan handig als je op een soort overzichtspagina kan komen waar je eventueel een selectie kunt maken welke categorie informatiepaginas (bijv. dieselmotoren, lpg, interieur) je weer wilt laten geven.

weet niet hoe moeilijk dit te maken is ?

'97 944, B230FK, M90, Vialle LPI , lidnr 866

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-12-2007 21:13 #1185006 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Documentatie

Hallo Henk

Heb je "Documentatie"  in de balk boven aan de pagina geprobeerd?

Groetjes

Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-12-2007 12:04 #1185073 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic eens

Beste Volvovrienden,

Eigenlijk ben ik het wel met Henk eens.

Van de week wilde ik hem n.a.v. zijn G3 vraag doorverwijzen naar een informatiepagina die ik, nota bene amper een week eerder, zelf geplaatst had.

Eerst de zoek machine geprobeerd, geen resultaat. (hetgeen ik een tikketje bizar vind want mijn stuk heeft in de titel LPG G3 en wordt niet gevonden, echter allerlei berichten waarin ergens in het bericht terloops G3 genoemd wordt komen wel naar voren)

Toen inderdaad naar documentatie; maar als je iets zoekt over LPG G3 waar moet je dan zoeken? Technische vraagbaak, Brochures en informatie, diverse publicaties? Ik raak dan meteen stuurloos en heb professionele hulp nodig.......

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-12-2007 12:17 #1185078 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic de weg kwijt

ja, had de knop "documentatie" geprobeerd, maar verdwaal net als Valentijn.

misschien is het idee van Valentijn nog wel beter, ff een linkje naar informatiepagina's onder documentatie 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-12-2007 12:58 #1185089 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic verdwalen

Interessant, kun je aangeven hoe het komt dat je verdwaalt in het documentatie centrum?

Je kunt op dit moment naar de overzichtspagina (link Documentatie) of meteen vanuit het kopmenu 1 nivo dieper doorklikken (sneller voor degenen die weten wat ze willen). Zodra je in het documentatie centrum zit heb je alle pagina's ook in het linker kantlijn menu beschikbaar, inclusief hun onderlinge structuur. en je hebt op de pagina zelf de structuur beschikbaar. Waar gaat het dan mis? De Documentatie link ook in het linker kantlijn menu plaatsen voegt niet veel toe denk ik.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-12-2007 13:04 #1185090 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic verdwalen

Admin schreef :
Interessant, kun je aangeven hoe het komt dat je verdwaalt in het documentatie centrum?

Je kunt op dit moment naar de overzichtspagina (link Documentatie) of meteen vanuit het kopmenu 1 nivo dieper doorklikken (sneller voor degenen die weten wat ze willen). Zodra je in het documentatie centrum zit heb je alle pagina's ook in het linker kantlijn menu beschikbaar, inclusief hun onderlinge structuur. en je hebt op de pagina zelf de structuur beschikbaar. Waar gaat het dan mis? De Documentatie link ook in het linker kantlijn menu plaatsen voegt niet veel toe denk ik.

Hej hej Johan,

misschien werkt het alleen bij leden, maar ik krijg dus geen informatie extra in de linker kantlijn.

Hej då Toon

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-12-2007 13:11 #1185091 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic toch wel
Ik denk het wel Toon, onder je persoonlijke menu (net getest). Zou kunnen dat dat menu meer naar boven moet?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-12-2007 13:18 #1185092 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dank

Hej hej Johan,

nu is het weer vanouds en komt het menu links ook weer in beeld.

Hej då Toon

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-12-2007 13:30 #1185094 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic informatie staat goed links

dus zoals admin het beschreven heeft functioneert het gewoon.

alleen wat in beide gevallen (knop documentatie rechtsboven en menu links) gemist werd is een link naar de informatiepagina.s inmiddels zie ik dat er in het blok met "recente pagina's" etc linksboven een link is toegevoegd, te weten de link "documentatiepagina's". dat is de link die ik miste. probleem is dus opgelost. 

wellicht kan voor de volledigheid de link "documentatiepagina's" rechtsbovenin en linksonderin toegevoegd worden zodat informatie langs verschillende wegen gevonden kan worden

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-12-2007 14:02 #1185100 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic informatiepagina's

Wat bedoel je dan precies met informatiepagina's, het zijn toch allemaal informatiepagina's alleen met verschillende onderwerpen cq inhoud. Voor mij is "informatiepagina" een pagina van een bepaald type, een statische pagina (itt een forum discussie), een pagina met eventueel een ander proces er achter (bijvoorbeeld wordt gemodereerd oid). Mis ik iets?

Feit is dat gebruikers blijkbaar in dit stuk van de site hun weg niet makkelijk vinden, da's jammer. Ik ben erg nieuwsgierig hoe dat precies komt. Kom je niet makkelijk bij de informatiepagina's of verdwaal je in de inhoud of groepering van de pagina's, dat zijn 2 verschillende dingen denk ik. Als we begrijpen wat er mis is kunnen we pas een goede oplossing verzinnen

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC