clubwinkel
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Johan
Ik zie in de winkel de namen van foto's staan, i.p.v. bijvoorbeeld thumbnails (als ik "Clubwinkel" kies). Is dat de bedoeling?
Groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het zou ook enorm fijn zijn als clubstickers wat laagdrempeliger te verkrijgen zouden zijn via een webwinkel. Ik heb er al verschillende keren naar gevraagd, de enige mogelijke constructie lijkt te zijn dat ze naar een sleuteldag mee worden genomen. Een clubsticker is een handig stukje rijdende reclame voor de club. Het is in dat opzicht al dubieus dat leden moeten betalen voor een verenigings-sticker voor op hun Volvo, maar het is echt ontzettend jammer dat die dingen zo lastig te verkrijgen zijn.
Kortom: stickers in de clubwinkel wat mij betreft!
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Admin schreef : De winkel is op dit moment in test voor moderators en bestuur only
HENK940LPT is én geen lid, én geen moderator én geen bestuur. Toch ziet hij de winkel en kan hij bestellen.
Wouter1973 is alleen lid, maar kan er ook bij.
Hoe kan dat dan?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je kunt niks bestellen maar het is ook weer niet geheim. Iemand die de moeite neemt te kijken en te proberen mag dat wat mij betreft doen. Je krijgt rekeningen ed maar hoeft niet te betalen, je krijgt ook geen spullen geleverd

De winkel heeft even zichtbaar open gestaan voor iedereen, dat is nu verholpen, maar als je de url's weet is ie nog steeds toegankelijk.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Baseman schreef :
HENK940LPT is én geen lid, én geen moderator én geen bestuur. Toch ziet hij de winkel en kan hij bestellen.
als het goed is ben ik wel lid, heb contributie voor 2007 (staartje dan) en 2008 betaald, heb verenigingslid rechten op de site en heb de ledenpas keurig thuisgekregen. denk dus dat mijn schildje niet is aangezet. was mezelf nog niet opgevallen (dom zeg). mag mijn "700" schildje (na controle op lidmaatschap) aan ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
henk 940LPT schreef :
als het goed is ben ik wel lid,
Ja, dat bedoelde ik eigenlijk ook, dat je geen schildje hebt en volgens de site dus geen lid bent, terwijl ik nummer 866 al lang had gezien.
Geen schildje op de site, betekent minder 'rechten' dan iemand met schildje. Enfin, je snap denk ik wel wat ik wilde zeggen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het is geregeld Henk, zie ook <a href="/node/8909">deze uitleg</a> in de kletshoek.
Overigens, als we straks in de webwinkel het lidmaatschap kunnen verkopen hangt daar automatisch de site rechten aan, ook automatisch een email trigger voor het vernieuwen van je contributie en het automatisch verlopen van je rechten als je niet betaalt. Handig en duidelijk voor zowel leden als ledenadmie.