Docbase --> Documentatie

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-10-2007 21:02 #1062048 door V700 register
Docbase --> Documentatie is gemaakt door V700 register

De term DocBase bleek nog wel eens verwarrend, we hebben 'm omgedoopt tot Documentatie. De link staat op dezelfde plaats, de inhoud blijft hetzelfde. Meteen mee veranderd is dat je nu de 1e pagina van "Documentatie" kunt overslaan door in het kopmenu de naar beneden klappende menu's te gebruiken. Als je weet waar je wezen moet gaat dit een stukje sneller dus.

Nog in de planning: de structuur van de Documentatie pagina's wat platter maken, hierdoor gaat bovenstaande nog wat sneller werken en ben je in minder klikken op de juiste pagina.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-10-2007 22:54 #1180251 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic joh

Ja.

Ik heb mij nooit bemoeid met hoe Drupal de namen weergeeft, maar deze actie kan ik toch wel waarderen. Ook juist omdat er een uitklapmenu-tje komt met meer keuze.

Overigens denk ik wel dat als je eenmaal een paar keer gezocht hebt, het duidelijk is hoe de Docbase in elkaar steekt.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-10-2007 07:48 #1180262 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic eigen invulling
Het ligt niet aan drupal maar is gewoon hoe we zelf kiezen het zaakje in elkaar te steken, alles kan en da's vaak nou juist de moeilijkheid want wat wekt er nou het makkelijkste, hoe willen we het hebben.. enfin, ben blij dat dit er weer een stukje duidelijker op wordt, moderator bijeenkomsten hebben zin. Als je verder dingen in de site hebt die je onhandig vindt etc, laat het vooral weten.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC