recente discussies en recente pagina's

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-09-2007 13:19 #1061990 door V700 register
recente discussies en recente pagina's is gemaakt door V700 register

De pagina's "recente discussies" en "recente pagina's" zijn zo'n beetje de meest gebruikte op de site. Om die pagina's wat sneller te maken heb ik alle blokken in de rechter kantlijn uit gezet voor die pagina's. De blokken zijn nog steeds op alle andere pagina's, bijvoorbeeld de homepage, wel te bekijken. Bijkomend voordeel voor mensen met een wat smaller scherm (of window) is dat de lijsten beter over het hele scherm passen.

Het is even proberen of dit beter bevalt.. opmerkingen welkom als altijd

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-09-2007 21:17 #1179699 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic website aanpassen?

Ik moet hier bekennen dat ik het probleem niet zie. Ik heb even geen beeld wat er fout zou zijn.

Of er moet gedoeld worden op die opmerking van te lange schermnamen, maar anders ...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-09-2007 21:39 #1179707 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic polijsten
Het was niet zo zeer fout alswel dat de (mijn?) inzichten in wat snel en prettig werkt op deze site aan het veranderen zijn. Doel is om de site sneller, eenvoudiger en overzichtelijker te krijgen voor iedereen, dat zijn toch de voornaamste "klachten" die ik hoor.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-09-2007 22:02 #1179711 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic juist ja

Dan komt er op deze topic geen commentaar meer van mijn kant.

Want die is er nu namelijk niet.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-09-2007 09:54 #1179731 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic dieet

Beste Johan,

Zelf had ik wel wat breedte problemen, dus mij past deze aanpassing wel.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-09-2007 10:05 #1179951 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic recente discussies en recente pagina's

Hej hej,

ik vind het niet echt een verbetering, ik zie graag wie er  online is. Van mij mogen binnenkort en laatste advertentie wel verdwijnen.

Ik heb en had geen problemen met de schermlayout, maar nu is het minder overzichtelijk. Lijkt wel of de site op deze manier in de noodloop staat(Johan weet wat ik bedoel))

Hej då

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-09-2007 11:39 #1179955 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ook ik

Toon schreef :
Hej hej,

ik vind het niet echt een verbetering, ik zie graag wie er online is. Van mij mogen binnenkort en laatste advertentie wel verdwijnen.

Ik heb en had geen problemen met de schermlayout, maar nu is het minder overzichtelijk. Lijkt wel of de site op deze manier in de noodloop staat(Johan weet wat ik bedoel))

Hej då

Ook ik zie graag wie er online is en wie er een laatste berichtje op een topic heeft geplaatst.

Hoop dat dit weer mogelijk wordt. 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-10-2007 08:11 #1180052 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic recente discussies en recente pagina's

Hej hej Johan,

is het misschien een optie om wie is actief in de linkerzij kant neer tezetten dan? In deze zijde staat toch ook je profiel gegevens vast.

Dan behoud je de mogellijkheid om het scherm toch uit te vullen.

Hej då Toon

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-10-2007 08:38 #1180056 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic veranderende inzichten

Hej hej Toon en anderen

Voorheen was de insteek van de site dat je op iedere pagina altijd op de hoogte werd gehouden van alle nieuwe zaken, misschien herinner je nog de lijst van recente opmerkingen in de rechter kolom. Dit klinkt leuk maar kost relatief veel performance (die recente berichten kostte ons bijna de kop), het komt rommelig, overweldigend over en wordt in verhouding tot wat het kost niet gebruikt. We gaan dit dus wat anders aanpakken en dat kan alleen door andere keuzes te maken.

We hebben gisteren in het moderator overleg besloten een dashboard pagina te maken waar je alles wat gaande is in de site in 1 oogopslag kunt volgen, op alle andere pagina's gaat dan de rechter kantlijn verdwijnen. Die dashboard pagina wordt vervolgens de startpagina van de site met afhankelijk van of je lid bent of niet de juiste informatie in die rol.

Zie dit als een stukje vóór informatie, we zijn nog aan het plannen en bouwen. Je verliest geen informatie maar gaat het misschien straks op een andere plek halen, dat is wat je nu ook merkt met het 'wie is online' blok. Veranderingen die we doorvoeren worden aangekondigd en uitgelegd en we doen ze stukje bij beetje. In feite komen we met de site in een fase van polijsten. We doen dit mede op basis van onafhankelijke metingen van het browse gedrag van de groep als geheel.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-10-2007 12:44 #1180101 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ook

960 estate schreef :
Ook ik zie graag wie er online is en wie er een laatste berichtje op een topic heeft geplaatst.

Hoop dat dit weer mogelijk wordt.

Tiens, dat vind ook wel makkelijk 

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC