iets voor nieuwe leden

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-09-2007 15:25 #1061752 door V700 register
iets voor nieuwe leden is gemaakt door V700 register

op andere fora waar ik actief ben (geweest) was er vaak een kopje "nieuwe leden" oid.
Is het een idee om dit ook op dit forum te doen onder "ontmoeten", in hetzelfde rijtje

als kletshoek etc.

het lijkt mij een goede plaats voor wat meer informatie over het forum op zich, hoe het

zit met lidmaatschap van forum en vereniging, aanmelding voor de vereniging, regels / disclaimer van het forum en

een soort voorstelronde voor nieuwe forum/vereninging leden ?

nu kan ik natuurlijk wel meteen zon forumonderwerp op genoemde plaats indienen maar ik ben toch eerst

wel benieuwd wat men ervan vind. Ook omdat misschien eea verplaatst moet worden om onder dit kopje te gaan

vallen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-09-2007 22:08 #1177844 door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic nieuw

Hallo Henk,

Een interessante vraag, en iets wat we op het moderatorenoverleg kunnen bespreken (inhoud en vormgeving). Op de agenda hiervoor staan al een aantal onderwerpen om de site gebruikersvriendelijker te maken.

Overigens staan helemaal rechtsboven de links van 'contact', 'lidmaatschap' en 'site voorwaarden'.

Ook zijn we net begonnen om een sectie 'veel gestelde vragen' te maken, de link hiervan staat in het linkermenu.

Ik hoop dat je een beetje de weg kunt vinden op de site, en voor vragen en suggesties kan je altijd hier terecht.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-09-2007 22:10 #1177845 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic voorstellen nieuw lid

Al zoekend op het forum blijkt dat de meeste nieuwe leden zichzelf voorstellen in de Kletshoek. Waarom de leden dat daar doen weet ik niet, maar de gedachte om een extra toevoeging te doen bij "Ontmoeten" vind ik een goede.

Nu blijkt dat de voorstelronde's nogal eens verdwijnen uit de Kletshoek omdat er veel gekletst wordt. De onderwerpen schuiven dus weg, uit het zicht.

Informatie over de vereniging staat toch voor het grootste deel op de startpagina. Eventueel een mail naar de secretaris is natuurlijk zo gemaakt.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC