reageren
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heb ik iets gemist (na 2 weken vakantie gaan de dingen toch anders dan normaal) want ik kan niet reageren op de Dagsluiting of Dagopening.
De ledenlijst is wel terug, zie ik.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vreemd.
Ik had niet het idee dat er een reden voor zou zijn om ze op slot te hebben.
Iemand per ongeluk op het verkeerde knopje gedrukt ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik weet het al.. sinds kort worden alle forum discussies van een jaar oud automatisch gesloten. niks mis mee alleen is de definitie van 'een jaar oud' net even anders dan verwacht, deze 2 discussies zijn wel een jaar of meer geleden gestart maar nog recent geupdate dus zouden niet gesloten mogen worden. Zal die module weer uitzetten tot dat opgelost is.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Admin schreef :
Ik weet het al.. sinds kort worden alle forum discussies van een jaar oud automatisch gesloten. niks mis mee alleen is de definitie van 'een jaar oud' net even anders dan verwacht, deze 2 discussies zijn wel een jaar of meer geleden gestart maar nog recent geupdate dus zouden niet gesloten mogen worden. Zal die module weer uitzetten tot dat opgelost is.
Kan je het niet zo veranderen zodat de automatische sluiting geldt voor draden met 'comments' van meer dan een jaar oud ipv het oorspronkelijke bericht?
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Mathy schreef : Zitten er in een draadje dat ruim een jaar geleden geopend is dan geen 'comments' van meer dan een jaar oud?
Ik zal het zorgvuldiger formuleren: waarvan het laatste 'comment' meer dan een jaar oud is.
- V700 register
- Nieuw lid
-