Ledenlijst?
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Goedenmiddag,
Ik kan de ledenlijst niet meer vinden, vergis ik me en staat hij wel op de site of is hij al dan niet bewust weg.
Ton.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik heb begrepen dat deze vanwege de vorige week gemaakte update even niet bereikbaar is omdat dit een eigen gemaak stukje drupal is en nog aangepast moet worden.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
OK, dank je wel.
Ton
8 kleppen, maar wel een turbo!
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Jeroen
bodejodel schreef : Ik heb begrepen dat deze vanwege de vorige week gemaakte update even niet bereikbaar is omdat dit een eigen gemaak stukje drupal is en nog aangepast moet worden.
Dat heb je helemaal goed begrepen.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het zal wel aan mij liggen, ik heb sinds de nieuwe site niet meer dan 10 keer deze bezocht, maar ik kan nog steeds de ledenlijst niet vinden. Zoals zoveel dingen. Dat is voor mij ook de belangrijkste reden om de site niet meer te bezoeken, gewoon even iets snel opzoeken, vergeet het maar. De term overkill is in mijn ogen volledig op zijn plaats, sorry voor Johan. Mogelijk kan iemand mij vertellen hoe ik simpel bij de ledenlijst terecht kom, dan wil ik mijn mogeljkheden om een eigen site te kunnen maken en alles te kunnen aanpassen graag inleveren.
Groetjes Willem.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Ton schreef :
OK, dank je wel.
Ton,
Jij kent toch behoorlijk wat Zweeds? <a href="/node/12680" target="_blank" title="camper">Hier </a>wordt wat hulp gevraagd...
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Willem
wreij schreef : Het zal wel aan mij liggen, ik heb sinds de nieuwe site niet meer dan 10 keer deze bezocht, maar ik kan nog steeds de ledenlijst niet vinden. Zoals zoveel dingen. Dat is voor mij ook de belangrijkste reden om de site niet meer te bezoeken, gewoon even iets snel opzoeken, vergeet het maar. De term overkill is in mijn ogen volledig op zijn plaats, sorry voor Johan.
Ik kan de ledenlijst ook niet vinden, dus dat ligt niet aan jou.
Voor de rest zou ik zeggen, vertel wat je zoekt, dan kunnen we je helpen.
Groetjes
Mathy (moderator)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dank je wel Mathy, ik heb op het ogenblik geen voorbeelden maar mijn reactie rust deels op het verleden. Mede om dat ik niet snap wat de bedoeling is om alles maar dan ook alles naar mijn hand te kunnen en mogen invullen vind ik de site erg ondoorzichtig. Mogelijk dat een voorlichtingsavond en geen droge handleiding meer licht op de zaak brengt en ik meer van de bedoeling van deze manier van site voeren betekent. Bedankt ik ieder geval voor je reactie. Wanneer komt de ledenlijst weer zichtbaar. Soms heb je hem echt nodig, een van de voordelen van een club en clublid.
Groetjes Willem.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Willem
Geen idee wanneer de ledenlijst weer beschikbaar wordt. Johan heeft ergens een link neergezet, maar die doet het niet. Hopelijk komt ie gauw terug.
Zo heel veel kun je op de site momenteel niet naar je hand zetten. Je kunt hooguit het theme veranderen. En da's gewoon kiezen tussen het oude en het nieuwe. Er is ook nog zoiets als "Mijn Volvo 700 Vereniging". Maar ik weet zelf nog niet wat ik er mee kan en wat het eventueel zou kunnen toevoegen.
Groetjes
Mathy