The International Volvo 700/900 forum
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-04-2007 15:03 #1059726
door Mathy van Nisselroy
The International Volvo 700/900 forum is gemaakt door Mathy van Nisselroy
Ik ben met wat contacten met leden van de zweedse 7/900 vereniging bezig en heb iets vreemds ontdekt:
Als ik ben ingelogd en in de bovenbalk op " Forum" klik krijg ik als derde item
<a href="/?q=forum/265">The International Volvo 700/900 forum</a>
Dat zou natuurlijk de geschikte plek zijn om leden van buitenlandse clubs uit te nodigen iets op te merken of te vragen.
Als ik echter niet ben ingelogd krijg ik dat item helemaal niet als keuzemogelijkheid, terwijl ik dan wel op bv techniek kan komen.
Kan dat international volvo 700/900 forum ook benaderbaar gemaakt worden voor gasten/bezoekers?
Er had trouwens op het zweedse forum al iemand voorgestel een item als "Hollandse betrekkingen" aan hun forum toe te voegen, men is wel vereerd met de voorzichtige toenadering.
Ton.
Als ik ben ingelogd en in de bovenbalk op " Forum" klik krijg ik als derde item
<a href="/?q=forum/265">The International Volvo 700/900 forum</a>
Dat zou natuurlijk de geschikte plek zijn om leden van buitenlandse clubs uit te nodigen iets op te merken of te vragen.
Als ik echter niet ben ingelogd krijg ik dat item helemaal niet als keuzemogelijkheid, terwijl ik dan wel op bv techniek kan komen.
Kan dat international volvo 700/900 forum ook benaderbaar gemaakt worden voor gasten/bezoekers?
Er had trouwens op het zweedse forum al iemand voorgestel een item als "Hollandse betrekkingen" aan hun forum toe te voegen, men is wel vereerd met de voorzichtige toenadering.
Ton.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-04-2007 19:50 #1164200
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic grappig
Zelf gebruik ik de Engelse versie niet, maar Ton heeft hier wel een punt.
Aan de andere kant zie ik ook wel eens een forum waarbij je ingelogd moet zijn als buitenlander om te mogen lezen en posten.
Aan de andere kant zie ik ook wel eens een forum waarbij je ingelogd moet zijn als buitenlander om te mogen lezen en posten.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-04-2007 20:55 #1164213
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Buitenlandse bezoekers
Net samen met Ton de volgende zaken veranderd: Het internationale forum is ook voor anonieme bezoekers zichtbaar (en natuurlijk binnenkort ook via google te vinden). Bezoekers zien alleen de topic tekst, om opmerkingen te kunnen lezen en posten moeten ze eerst registreren en aanmelden aan de site.
Ook de mogelijkheid aan gezet de site in het Engels te draaien voor wat betreft alle teksten die uit de software komen, daarmee moet je in ieder geval de site kunnen bedienen als buitenlander. Je moet natuurlijk wel eerst aangemeld komen in het NL en dan je profiel wijzigen, misschien dat daar een instructie docje voor nodig is?
Ook de mogelijkheid aan gezet de site in het Engels te draaien voor wat betreft alle teksten die uit de software komen, daarmee moet je in ieder geval de site kunnen bedienen als buitenlander. Je moet natuurlijk wel eerst aangemeld komen in het NL en dan je profiel wijzigen, misschien dat daar een instructie docje voor nodig is?
Moderators: Jerry Stam