BELANGRIJK: splitsing van Recente Berichten

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-04-2007 23:23 #1059593 door Eric Bakker (GAST)
BELANGRIJK: splitsing van Recente Berichten is gemaakt door Eric Bakker (GAST)
Beste allemaal, Vanwege enkele praktische redenen heeft Johan de (voormalige) 'Recente Berichten' in het linker menu opgesplitst in twee aparte menu-ingangen, t.w.: - Recente discussies (Forums)- Recente pagina's (Dagboeken, Foto's, Advertenties, enz). Ik meld dit even omdat ik vermoed dat heel veel gebruikers van de site voornamelijk navigeren vanuit Recente Berichten. Een van de voordelen is dat indien er (veel) foto's of pagina's geupload worden dit niet de discussies in de forums verdrukken.
Maar vergeet dus niet nu ook af en toe de Recente Pagina's te checken! Ook is daar een filter aan toegevoegd.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-04-2007 16:36 #1163440 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic perfect!
Perfect!Ik wilde zo iets dergelijks eigenlijk vandaag gaan voorstellen vanwege het grote aantal recentelijk geplaatste foto's.Ik navigeer inderdaad vanuit de recente berichtenpagina.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-04-2007 18:53 #1163454 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zeg.....
.....klopt het dat ik nu alleen de eerste pagina van alles zie, en onderaan niet meer pagina 2 tot en met Sint Juttemis kan kiezen? 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-04-2007 19:14 #1163457 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic klopt
Dat klopt want het was een relatief dure functie in termen van snelheid. Ik ben bezig met de provider de database beter getuned te krijgen, als dat gelukt is kan de pager weer aan wat mij betreft

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-04-2007 19:42 #1163463 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic zomaar een vraag
Zijn deze opties standaard in Drupal of kun je als gebruiker ( wie dat dan ook is bij de klup ) zelf aanpassingen maken die tot deze resultaten leiden ?
Of is het lijden ? Weet ff niet.
Ik vind dit overigens een handige zet om de nieuwe berichten op deze wijze aan te kondigen.

• Ton Visser (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-04-2007 20:07 #1163468 door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Wat nu?
Ik heb in "Mijn favorieten" een item "recente berichten", daar kijk ik dagelijks, maar ik heb nu het idee als ik dat zo blijf gebruiken ik dingen ga missen.
Als ik het fout zie prima, maar als mijn indruk juist is hoe los ik dat dan op, hoe krijg ik die twee nieuwe items dan bij "mijn favorieten"?  
Ton. 

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-04-2007 20:19 #1163472 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic niet nodig
Hallo Ton
Je hoeft die "Recente berichten" of zoals het nu ook heet "Recente discussies" niet bij je favorieten te zetten. Er staat al een link precies onder je favorieten met daarin "Recente discussies"' en "Recente pagina's".
Groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-04-2007 21:17 #1163479 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoe recent?
Deze wijziging lijkt handig. Wel heb ik nog een paar vragen: Hoe recent zijn de recente berichten? Dus wanneer is een bericht niet meer recent? Waar blijvende de niet meer recente discussies/pagina's? Zelf blader ik nog wel eens terug in de tijd om e.e.a. na te lezen/op te zoeken. Dat is nu lastiger omdat het onderwerp niet altijd te herleiden is tot de titel van het bericht, zodat het lastiger is terug te vinden via de zoekoptie.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-04-2007 23:06 #1163492 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic het allerlaatste
Hallo Gerard
Het zijn eigenlijk de recentste berichten of pagina's in chronologische volgorde. Op het moment kun je even niet meer verder dan die eerste bladzijde met recente berichten of pagina's. Dat wordt weer teruggedraaid, als ik het goed begrepen heb. Vraag is alleen nog even wanneer dat wordt.
BTW we zien natuurlijk het liefste, dat mensen die een nieuw onderwerp starten, proberen om in de titel duidelijk te maken waar het over gaat. Dat valt niet altijd mee. Maar bijvoorbeeld "vraagje" is natuurlijk niet echt duidelijk, als je een vraag hebt.
Groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-04-2007 23:38 #1163496 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Knap irritant.
Ik kan dus nu ook niet meer terug zoeken, anders dan de trefwoorden uit de posting bedenken en daarmee zoeken.Die problemen met de brandstofpomp van Coos zijn morgen naar de tweede pagina verdwenen. Vanaf dan kun je dus alleen maar met trefwoorden zoeken naar het draadje.
Ik vindt het razend annoying, zet het wat mij betreft maar weer aan.  Beperk het desnoods tot de laatste 10 of zo, maar niet nul. 

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC