Help pagina foto's uploaden
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-02-2007 12:19 #1058806
door Eric Bakker (GAST)
Help pagina foto's uploaden is gemaakt door Eric Bakker (GAST)
Regelmatig zie ik opmerkingen van bezoekers en leden die niet weten hoe ze een foto moeten uploaden, of er een probleem mee hebben.
Daarom wil ik graag de <a href="/?q=node/8274">hulppagina </a> hierover onder de aandacht brengen.
Mocht het nog steeds niet lukken kan men natuurlijk altijd om verdere hulp vragen.
Daarom wil ik graag de <a href="/?q=node/8274">hulppagina </a> hierover onder de aandacht brengen.
Mocht het nog steeds niet lukken kan men natuurlijk altijd om verdere hulp vragen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-02-2007 12:22 #1159015
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Prima idee.
Met name het stukje
Wellicht is het handig een en ander te ondersteunen met wat screenshots.
Die screenshots kan je door Johan in de system-files folder laten zetten.
Ik heb regelmatig dat ik het voor mensen uiitvoer, maar als ik die natuurlijk uit mijn images-bak haal, werkt het topic op het forum natuurlijk ook niet meer........dat bedacht ik pas later, lees: te laat.
is voor een leek volgens mij totaal onbegrijpelijk.Hulppagina schreef : Gebruikers foto's: vanuit de editor, klik op het foto icoontje (boompje), volg de aanwijzingen in de schermen en laad de foto. Via die zelfde schermen kun je ook oude foto's verwijderen als je uit je ruimte loopt.
Wellicht is het handig een en ander te ondersteunen met wat screenshots.
Ik heb regelmatig dat ik het voor mensen uiitvoer, maar als ik die natuurlijk uit mijn images-bak haal, werkt het topic op het forum natuurlijk ook niet meer........dat bedacht ik pas later, lees: te laat.
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-02-2007 12:30 #1159016
door Willem Veneboer
Voor dat we dubbel werk gaan doen, ik kan me herinneren dat Jeroen hier al eens het veldwerk voor heeft gedaan en icm screenshots het hele verhaal heeft weergegeven. Zal wel even gaan zoeken.
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Heeft Jeroen al eens gemaakt
Hej Bas en Eric,Baseman schreef : Wellicht is het handig een en ander te ondersteunen met wat screenshots.
Voor dat we dubbel werk gaan doen, ik kan me herinneren dat Jeroen hier al eens het veldwerk voor heeft gedaan en icm screenshots het hele verhaal heeft weergegeven. Zal wel even gaan zoeken.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-02-2007 12:40 #1159017
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Laat maar.
Hallo Willem
Dat draadje van Jeroen is misschien al weg. Sinds Jeroen dat draadje heeft samengesteld, hebben we al minstens een update gehad. Plaatjes toevoegen gaat nu anders.
Groetjes
Mathy
Dat draadje van Jeroen is misschien al weg. Sinds Jeroen dat draadje heeft samengesteld, hebben we al minstens een update gehad. Plaatjes toevoegen gaat nu anders.
Groetjes
Mathy
Moderators: Jerry Stam