he he weer ingelogd
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-01-2007 17:35 #1057749
door V700 register
he he weer ingelogd is gemaakt door V700 register
Dag Volvoïsten,
Ik ben een tijdje niet op de site geweest, had wel begrepen dat er een nieuwe is gebouwd (daar ben ik dan nu op), tot mijn verbazing zie ik overal in de berichten alleen tekst. Daar waar een afbeelding zou moeten staan, staat nu een rood kruis. Rechts muisklikken en afbeelding weergeven klikken helpt niet. Is er iets veranderd, nog in ontwikkeling of moet ik mijn instellingen aanpassen?
Met vriendelijke groet,
Arthur
Ik ben een tijdje niet op de site geweest, had wel begrepen dat er een nieuwe is gebouwd (daar ben ik dan nu op), tot mijn verbazing zie ik overal in de berichten alleen tekst. Daar waar een afbeelding zou moeten staan, staat nu een rood kruis. Rechts muisklikken en afbeelding weergeven klikken helpt niet. Is er iets veranderd, nog in ontwikkeling of moet ik mijn instellingen aanpassen?
Met vriendelijke groet,
Arthur
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-01-2007 22:36 #1152843
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic alweer ingelogd
Mooi toch om in te loggen.
Wellicht dat Admin mij kan verbeteren maar de site is ge-update. Nieuwere versie van de software, wat aanpassingen, enkele afpassingen maar meteen weer nieuw.
Zelf heb ik ervaren dat veel plaatjes van voor de verandering ineens rode kruisjes waren geworden na de verandering. Ik maak me daar niet druk om, want de meeste berichten heb ik gelezen.
Vraag eventueel info van Admin Johan.
Wellicht dat Admin mij kan verbeteren maar de site is ge-update. Nieuwere versie van de software, wat aanpassingen, enkele afpassingen maar meteen weer nieuw.
Zelf heb ik ervaren dat veel plaatjes van voor de verandering ineens rode kruisjes waren geworden na de verandering. Ik maak me daar niet druk om, want de meeste berichten heb ik gelezen.
Vraag eventueel info van Admin Johan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-01-2007 22:38 #1152844
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic refresh
al een keer refresh gedaan?
(de groene pijltjes in je menubalk)
en je cookies weggegooid?

(de groene pijltjes in je menubalk)
en je cookies weggegooid?

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-01-2007 22:48 #1152846
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Controleer je browser instellingen
staat beschreven in de <a href="/?q=node/354">website hulp</a>.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-01-2007 23:51 #1153181
door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Terug
Hoi Arthur,
Goed om je weer eens te 'zien', welkom terug.
Wat je plaatjes problemen betreft, probeer het volgende eens:
1. Type in je internet browser het adres opnieuw in i.p.v. de oude link in je favorieten te gebruiken. Gewoon <a href="/"> www.volvo700vereniging.nl
2. Als het nog niet goed is, probeer eens een scherm refresh (knopje in menubalk, of F5-toets).
Als dit nog niet heeft geholpen, laat het ons dan weten, dan gaan we je verder helpen.
Goed om je weer eens te 'zien', welkom terug.
Wat je plaatjes problemen betreft, probeer het volgende eens:
1. Type in je internet browser het adres opnieuw in i.p.v. de oude link in je favorieten te gebruiken. Gewoon <a href="/"> www.volvo700vereniging.nl
2. Als het nog niet goed is, probeer eens een scherm refresh (knopje in menubalk, of F5-toets).
Als dit nog niet heeft geholpen, laat het ons dan weten, dan gaan we je verder helpen.
Moderators: Jerry Stam