kwijt..

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-12-2006 23:36 #1057487 door V700 register
kwijt.. is gemaakt door V700 register
Goede avond,
Vorige week heb ik, en dat komt niet zoveel voor, inhoudelijk gereageerd op een discussie omtrend de website. Nieuwsgierig dat ik was wilde ik kijken of er een reactie op gekomen is. De discussie kan ik echter nergens meer terug vinden.
Via de zoekfunctie ben ik behoorlijk lang bezig geweest, echter zonder resultaat.
Mijn rvaag was hoe lang berichten eigenlijk bewaard blijven op de site. Kan het soms zijn dat mijn bericht is verdwenen omdat de discussie misschien gedateerd is en met een Update gewist is. Of is de databse met berichten "oneindig"en heb ik niet goed genoeg gezocht.
MVG Jelle

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-12-2006 23:51 #1151018 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Recente berichten.
Als je links op de "button"recente berichten klikt, zie je op de pagna die dan verschijnt "recente berichten" en "mijn berichten" verschijnen, als linkje bovenaan.
Als je nu op "mijn berichten" klikt, zie je alle berichten waar je je ooit tegenaan bemoeid hebt, vooropgesteld dat ze niet zijn weg-gemodereerd, maar dat neem ik niet aan. 
Ik heb ze doorgelopen, de titel bekijkend, maar ik kon hem ook niet ontwaren, alhoewel ik me wel herinner dat die vraag gesteld is... 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-12-2006 00:09 #1151021 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic werkt helaas niet meer zo
In het gedeelte "mijn berichten" staan alleen maar berichten die jezelf begonnen bent. Helaas niet meer de berichten waar je op gerageerd hebt. Anders was het idd makkelijk na te kijken.
We blijven gewoon even zoeken....

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-12-2006 00:21 #1151025 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Sorry, je hebt gelijk
Maar als je op je eigen naam klikt (dus in je eigen profiel kijkt) zie je een tabje met "volg verrichtingen" en die doet wel alle bemoeienissen weergeven, toch?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-12-2006 02:26 #1151032 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic jep...
Je hebt helemaal gelijk. Dan moet ik dus de conclusie trekken dat het Topic is verwijderd. Maar waarom is alleen de vraag.....?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-12-2006 07:41 #1151034 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic jep...
Teveel kritiek, zelfs de persoon die de kritiek uitte is helemaal van de site verdwenen en ik denk niet vrijwillig
Toon

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC