verheldering

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-01-2006 09:01 #1052468 door V700 register
verheldering is gemaakt door V700 register

Webmastert.Om te beginnen mijn respect voor jullie werk aangaande het in de lucht houden van mijn laatste internetverslaving. Klasse, ga vooral zo door.
Toch wil, ondanks mijn korte aanwezigheid (en lidmaatschap sinds eind 2005) jullie vragen of er een derde vraag/aanbod categorie kan worden aangemaakt:
  1. te koop aangeboden door lid (dus daadwerkelijk lid van de vereniging die zijn of haar eigen spullen aanbied; je zou zelfs een 3 maanden wachttijd kunnen invoeren om de oprechtheid van een lid te testen; kun je o.m. zien aan zijn/haar activiteit op het forum) Ook zouden hier club-sponsoren op kunnen adverteren.
  2. te koop gevraagd
  3. te koop aangeboden door niet leden c.q. allerlei links naar "gevonden voorwerpen" die sommige deelnemers vinden op internet maar meer nog langs de kant van de weg. Ik rijd regelmatig langs schitterende modellen of bijna dode lijken en meld dit dan op het forum, waarmee ik soms een mede verslaafde kan helpen. Ik ben zo technisch als een duinkonijn, dus kan alleen maar napraten wat een verkoper mij verteld, dus die info kan verkeerd of extreem optimistisch zijn. Even zo kan een niet-clublid zaken aanbieden via dit forum die eveneens bezijden de waarheid zijn waardoor een ander, in de veronderstelling van "club lid" hele enden aflegt om teleurgesteld zijn vrije dag en kosten weg te gooien.
Ik ben benieuwd naar reacties, JP

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-01-2006 12:52 #1126780 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic leden aanbiedingen

Hej JP,
Kun je uitleggen waarin een aanbieding van een lid verschilt van een andere aanbieding?
Ik zie ook graag reacties van anderen hierop. Als de behoefte gedragen wordt is het site technisch heel makkelijk te maken wat JP voorstelt.
Hoe werkt het nu:
  • je kunt pas een advertentie plaatsten als je een userid hebt. Daarmee bestaat er ook altijd een email adres voor die gebruiker, hoeft niet altijd open te staan via contact formulier (keuze van de gebruiker).
  • Je kunt van een gebruiker achterhalen of hij/zij lid is of niet
  • iedereen in de site kan alle aanbod op 1 plaats terug vinden
  • buiten de site zie je het aanbod maar niet de opmerkingen
Johan

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-01-2006 13:22 #1126782 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ledenaanbieding

Ik ben ook nog geen lid maar ik kijk wel naar het prikbord of ik iemand gelukig kan maken met iets wat ik toevalig nog heb liggen en ik kijk ook naar de showroom of er iets leuks tussen staat voor me.
Als er een wachttijd op komt voor niet leden hoef ik daar dus niet meer te kijken omdat het dan waarschijnlijk al weg is.
Dus dan hebben leden meer aan de site dan niet leden dus geeft geeft weer stof tot nadenken of je dan niet beter lid kan zijn.
Aan de andere kant is het zo dat als je je onderdelen die in de weg staan op de site aanbied je er sneller vanaf bent zonder wachtijd voor niet leden.
Er zijn ook niet leden die onderdelen aanbieden denk ik zo en hebben die dan ook een wachtlijst dan?
Het lijkt wel politiek maar dat is het ook een beetje als je iedereen gelukig probeerd te maken.
Dus hier geen duidelijke mening maar wel een reactie zoals gevraagd en meteen maar het aanmeldings formulier ingevuld.
mvg Jerry.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-01-2006 21:50 #1126820 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kijk..

@ Jerry: Weer een aanmeldingsformulier! Klasse en welkom, alhoewel ik ook pas sinds een week officieel lid ben.
@ Johan: Ik kan me indenken dat een ervaren clublid vermoedelijk een betrouwbaarder aanbieder van onderdelen is dan iemand die denkt dat hij via deze site iets kan slijten. In "mijn geval" (als onnozel lid) loop ik langs een site of een auto en geef dat door als medeleden gedrag; het is niet mijn spul, ik verdien er niets aan en weet er waarschijnlijk ook net zo veel vanaf. Ik hoop er een medelid mee blij te maken.Voor een handelaar is dit forum een makkelijke en goedkope manier om liefhebbers te werven door zich voor te doen als lid. Nu zal een "echt" clublid niet zo gauw genept worden maar iemand met mijn technisch inzicht die denkt een eerlijke aanbieding van een clublid te hebben kan zich wellicht vies in de voet schieten.
En wellicht is het voor Carlo (die met die 767) en andere beroepshobbyisten een goede mogelijkheid een soort waarborgje te maken?
Laten we er maar eens over bomen, op dit forum en op de receptie?
Een -na Marknesse-inmiddels weer warn geworden JP.
---Grout'n uut Grunn'n!
945 2.3lpt, automaat & lpg - polar+ bj 95, op weg naar de 630.000 km
---

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC