verdwenen topic

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-09-2005 15:34 #1051131 door V700 register
verdwenen topic is gemaakt door V700 register

beste mensen, hebben jullie ook wel eens dat je een topic kwijt bent waar je zelf ook op geantwoord hebt. ik was van plan om op zonnebloem olie te gaan rijden. en volgde het topic hierover in 'werkplaats' en nu is ie zomaar weg. ook via zoeken kom ik er niet. gebeurt dit vaker?
zo ja waarom...mod?
verder is de site ook vrij traag als je het mij vraagt
verder wel overzichtelijk en mooi
groet bas

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-09-2005 16:41 #1119915 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Mod?

Ik heb even voor je gekeken, maar kan ook als moderator de betreffende discussie niet terugvinden. Het kan zijn, dat deze door �©�©n van mijn collega-moderators is verwijderd.
Mij zelf is het eerder gebeurd, dat een discussie onzichtbaar werd voor normale gebruikers nadat ik een aantal lege berichten eruit had gesloopt. Die heb ik uiteindelijk weer kunnen terugbrengen, maar soms blijven Drupal's wegen ondoorgrondelijk...
Volvo 764 GLE 1985 B28E 250.275 km
Volvo 745 1990 B230F LPG 423.000 km
User error. Hit any user to continue.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-09-2005 19:40 #1119923 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic regels modereren

<font face="arial,helvetica,sans-serif"></font>
<font face="arial,helvetica,sans-serif"></font>
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif">Modereren is goed, maar er is een hiaat : je word niet geinformeerd.</font>
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif">Als ze iets weghalen, wordt er niet een mail gestuurd naar je prive-adres met de reden. Dat zou wel prettig zijn, eigenlijk.</font>
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif"></font>
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif">
</font>
<font face="Tahoma">Mark I</font>

• Leon Doensen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-09-2005 23:38 #1119939 door Leon Doensen
Beantwoord door Leon Doensen in topic Nee,

je wordt (blijkbaar) niet geinformeerd. Alsof modereren niet genoeg werk met zich meebrengt moet er dan ook nog via de mail gediscussieerd worden over hoe en waarom. Laten we maar weer gewoon met z'n 500-en gaan modereeren.......
En voor degenen die zich afvragen waarom alles (weer) zo traag aan het worden is, zien jullie ook zoveel fotos voorbij komen die niks met het 700 gebeuren te maken hebben? Zou dat wellicht enige invloed op het geheel hebben?
Grt Le�´n (lidnr. 52)

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-09-2005 00:00 #1119941 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Foto's
Hallo Volvisti

Dat er af en toe een foto tussen staat, die niks met Volvo's te maken heeft, vind ik niet zo'n ramp. Maar ik heb af en toe het idee dat bepaalde foto's meerdere keren op het forum gezet worden. Bij "nieuwste foto" zie ik namelijk vaak een foto of gif verschijnen, waarvan ik denk, die heb ik al eerder (meerdere keren) gezien. Er wordt dus - denk ik - niet steeds naar hetzelfde plaatje (dat al op de site/het forum staat) verwezen, maar het plaatje wordt gewoon nog eens geupload.

Groetjes

Mathy

• Leon Doensen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-09-2005 00:10 #1119943 door Leon Doensen
Beantwoord door Leon Doensen in topic Re: Foto's

Mathy schreef : Hallo Volvisti Dat er af en toe een foto tussen staat, die niks met Volvo's te maken heeft, vind ik niet zo'n ramp. &lt;knip&gt; Groetjes Mathy

Ik vind het ook geen ramp dat het af en toe niks met Volvo te maken heeft Mathy, maar wel als men zich aan de andere kant beklaagt over het trager worden.
Grtz Le�´n

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-09-2005 10:15 #1119953 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Foto's

Dank je voor de ondersteuning Le�´n.
Inderdaad, de site wordt verschrikkelijk groot met al die foto's. De huidige Drupal-site is inmiddels ruim groter dan het oude forum, terwijl hij technisch kleiner zou moeten zijn. Het verschil? De foto's inderdaad.
Wat het modereren betreft, als iemand zaken post die wat ons betreft niet door de beugel kunnen, dan krijgt hij wel een berichtje. Als we een discussie verwijderen om ruimte te maken niet. Als er per ongeluk een foto, of discussie, verdwijnt, krijgt de originele poster ook bericht. Maar het is inderdaad ondoenlijk om van alles wat we weghalen ook nog een mail naar de poster te sturen, ook voor ons is het tenslotte geen dagtaak maar puur naast het gewone werk.
Volvo 745 1990 B230F LPG 423.324 km

• Jan Huijsmans
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-09-2005 16:00 #1119970 door Jan Huijsmans
Beantwoord door Jan Huijsmans in topic Maximale formaat foto's...
Is het niet verstandig om ook een maximaal formaat aan de foto's te hangen? Scheelt ook weer ruimte en als je toch iets groters wil laten zien, linken naar een externe plek. (maakt de berichten ook een stuk overzichtelijker)

Jan Huijsmans

... He's floating through air just like bricks don't
'84 704 B28E 205-3 336.979
'85 704 B230E 214-3 289.728
'86 764 B28E 402-2 279.430
'87 764 D24Tic 400-1 526.007
'90 745 D24T 402-2 491.742

Jan Huijsmans

... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-09-2005 18:55 #1119979 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Re: Foto's

Mathy schreef : Hallo Volvisti Dat er af en toe een foto tussen staat, die niks met Volvo's te maken heeft, vind ik niet zo'n ramp. Maar ik heb af en toe het idee dat bepaalde foto's meerdere keren op het forum gezet worden. Bij "nieuwste foto" zie ik namelijk vaak een foto of gif verschijnen, waarvan ik denk, die heb ik al eerder (meerdere keren) gezien. Er wordt dus - denk ik - niet steeds naar hetzelfde plaatje (dat al op de site/het forum staat) verwezen, maar het plaatje wordt gewoon nog eens geupload. Groetjes Mathy

Als onze webmasters foto's aanpast of verplaatst komt de foto ook als "nieuwste foto" in de lijst te staan.
Ik heb me ook al eens verbaasd dat mijn foto's ineens weer nieuw waren.

Maarten

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-09-2005 19:36 #1119984 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Re: Foto's

Willem van Strik lidnr 328 schreef : Dank je voor de ondersteuning Le�´n.
Inderdaad, de site wordt verschrikkelijk groot met al die foto's. De huidige Drupal-site is inmiddels ruim groter dan het oude forum, terwijl hij technisch kleiner zou moeten zijn. Het verschil? De foto's inderdaad.
Wat het modereren betreft, als iemand zaken post die wat ons betreft niet door de beugel kunnen, dan krijgt hij wel een berichtje. Als we een discussie verwijderen om ruimte te maken niet. Als er per ongeluk een foto, of discussie, verdwijnt, krijgt de originele poster ook bericht. Maar het is inderdaad ondoenlijk om van alles wat we weghalen ook nog een mail naar de poster te sturen, ook voor ons is het tenslotte geen dagtaak maar puur naast het gewone werk.
Volvo 745 1990 B230F LPG 423.324 km

en langngngngzaaaaammmmm
is het allemaal ook
dat is best vervelend

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC