Schuttentuning.nl

  • noppen20
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
18-04-2024 09:59 #1474917 door noppen20
Beantwoord door noppen20 in topic Lid worden en met een
Lid worden en met een sleuteldag de boel aanpakken?
Turbo, intercooler en of downpipe/uitlaat vervangen is niet het meest ingrijpende werk.


Volvo 940 1996 Estate LPG (630.000km)
Volvo 940 1997 Estate LPG (555.000km)
Volvo 940 1996 Sedan LPG (440.000km)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-04-2024 17:51 #1474925 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Antwoord op Chilm
Sleutelen kan ik zeker. Dus zelf doen is een optie.
Koppel is voor mij ook belangrijker dan peekaas.
Waar ik tegenaan loop is eigenlijk tijd, tijd en tijd..
Zal hier en op turbobricks verder snuffelen en wellicht nog eens iemand aantikken met ervaring
Bedankt voor alle suggesties.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • ADRIAANB234FT
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
20-04-2024 10:02 #1474912 door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Op en top vakman
” Dat geldt m.i. ook voor Tinustuning. Ik kan me vergissen in Ben Flierman, maar de 'verbeterde' onderdelen die hij levert lijken mij niet zo veel voor te stellen. Trouwens wat wil je aan een Volvo verbeteren.”


Sowieso lastig en weinig constructief om te (be)oordelen zonder eigen of anderszins betrouwbare ervaring. Trouwens, de onderdelen die Flierman (op en top vakman) gebruikt voor vermogenstoename zijn van uitstekende kwaliteit. Ja Jur, je kunt je vergissen...

En wat er aan een Volvo valt te verbeteren - wanneer je serieuze vermogenswinst nastreeft - daar zijn we voorlopig niet over uitgepraat.

Adriaan

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD