Nieuwe nokkenas oei...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Was inderdaad geslaagd!
Groet chris
- V700 register
- Nieuw lid
-

Als het even kan ga ik wel voor versterkte drijfstangen maar ik heb eerst ook getwijfeld vooral om dat het geld toch als los zand door je vingers
stroomt.
Volgende maand eerst afrekenen met het revisiebedrijf en dan kijken of er nog wat centen over zijn en anders nog een maandje wachten met bestellen.
Welke "bekende" oliepassages heb jij bewerkt? ik was kennelijk ziek die dag want dit komt mij onbekend voor...
Groeten uit Sint Jansklooster,
Wilfred
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik weet het, Jelmar heeft ze mij ook aangeboden maar zoals eerder gezegd is het voor mijn opstelling echt "overkill", alhoewel ik ze graag zou hebben hoor. De latere modellen 940 hebben al versterkte drijfstangen. H beams zijn lichter en sterker maar over hoeveel rek hebben we het hier, nihil bij deze (mijn) toerentallen imho.Van porten van het blok en de oliepomp plaats ik wel wat foto's.areiter schreef : crossroad motorsport heeft een set h-profiel drijfstangen in de aanbieding voor (schat ik) twee keer de prijs van jouw nokkenas . of was tie very very cheap?
) Als het even kan ga ik wel voor versterkte drijfstangen maar ik heb eerst ook getwijfeld vooral om dat het geld toch als los zand door je vingers stroomt. Volgende maand eerst afrekenen met het revisiebedrijf en dan kijken of er nog wat centen over zijn en anders nog een maandje wachten met bestellen. Welke "bekende" oliepassages heb jij bewerkt? ik was kennelijk ziek die dag want dit komt mij onbekend voor... Groeten uit Sint Jansklooster, Wilfred
- Daniel Wessels (GAST)
- Nieuw lid
-
Geld en tijd is wel iets wat nodig is ja, heb al een jaar een b230ft van 1998 in de garage liggen die 135.000 gedraaid heeft. Turbo is nog bijna nieuw (moet alleen een 15g op komen). Heb 2 kleine kids dus zeer weinig tijd.
Trouwens het stiller lijken van de motor ben ik met je eens. Dat merkte ik ook meteen nadat de ipd cam erin lag. Daarbij naar mijn mening een veel fijner karakter van de motor...
Ga zo door...
Grtz Daniel