Das niet helemaal waar Leon. De connector is OBDII maar er zit geen OBDII protocol achter. Je kunt met een OBDII lezer dus niets uitlezen. Het kastje wat bedoeld wordt fungeert als het ouderwetse kastje dat bij de oudere uitvoeringen op de veerpoot zat. De motronic die in de B200/B230 zit (bepaalde uitvoeringen (B200ET, B200FT en B230ET gok ik) is veel ouder dan je denkt Dannys. Niet vergelijkbaar met bijv. de Motronic in de 960-S/V90. Zoals Leon zegt is de LH jetronic meer courant en makkelijker te diagnosticeren. Maar.... B230FK en FT van na 95 hebben LH Jetronic (en geen Motronic, als je daar nog bij zou willen blijven). Stuurhuis hoef je niet over te zetten, simpelweg de slangen/leidingen en reservoir lijkt me genoeg, als je een donor compleet met aangehangen systemen (dynamo etc). overneemt. Accu moet je wellicht ook verplaatsen, en je zult de hele motor-kabelboom over moeten zetten.