Valt uit na plaatsen MBC
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Klopt. Het luchtfilterhuis van een HPT heeft een extra opening naar de wielkast. Bij een LPT is die opening wel 'voorbereid', maar zit hij dicht. Voordeel van die opening is is dat er ook frisse buitenlucht wordt aangezogen en minder uit de motorruimte. In theorie maakt het verschil, de motor 'ademt' gemakkelijker. Ik heb dat gat dus open gemaakt, maar of het in de praktijk nu echt wat uitmaakt zou ik zo niet kunnen zeggen. Ik denk dat je dan nog wel wat heftiger moet tunen om het te merken. Je hoort het beter wanneer de CBV afblaast, dat wel.Tombo schreef : Ik lees trouwens dat de HPT versie standaard een aangepaste airbox heeft, als in extra gat(en) om lucht aan te zuigen. Klopt dat? En scheelt dat veel?
Check als je het luchtfilterhuis toch open hebt ook meteen even het schuimrubber aan de binnenzijde van het deksel, dat wil nog wel eens verpulveren als het oud wordt en dan is er kans op verstopping en schade aan de LMM.
Nog een paar draadjes over het luchtfiterhuis: <a href=" forums.turbobricks.com/showthread.php?t=54247 " target="_blank">klik en klik
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nu snap ik het een redelijk 'tam' laagtoerig blok is, maar als ik zo filmpjes op youtube bekijk, zijn er genoeg die vlot tot de 6000 toeren doortrekken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-

- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-

( van Chips krijg je trouwens alleen maar meer gewicht en daar ga je echt niet harder door... Haha)
Groeten,
Gerben