Interesse check; 3'' rvs downpipes, rvs cat back, sportcat's & more

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-08-2012 12:34 #1365649 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic check agenda
Jelmar, zie de agenda op 1-9-2012 voor de details. Het is een boot-sale voor leden en passanten van het forum door mij georganiseerd. Is in Oss.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-08-2012 12:20 #1365721 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hmmm
En toen werd het een beetje stil hier. Heb inmiddels alle pb's beantwoord.

Zijn er nog vragen? Opmerkingen?
Zoals gezegd is eigenlijk alles wat je qua uitlaat kunt verzinnen mogelijk. (dus ook voor andere modellen/ merken).

Ik wil het op de volgende manier in gang zetten, kijken of het wat stimuleert.

De eerste 5 forum/verenigingsleden die een afspraak maken voor downpipes/ uitlaten of soortgelijk krijgen 10% korting.
Mocht het dan storm blijven lopen zet ik de actie voort, en bij 5 dezelfde uitlaten of uitlaatdelen komt er een speciale -hogere- korting.

Zelf handig genoeg met een TIG toorts?
De 10% korting geld ook (!) op losse uitlaatdelen, dempers, lasverlopen, bochten & pijp.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-08-2012 12:44 #1365723 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wellicht
Wellicht kan een lijstje met wat er besteld is evt. twijfelende personen nog over de streep trekken ? 10% korting kan een twijfelende, potentieel 5e besteller van iets wellicht over de streep trekken Ik heb er zelf eerder dit jaar gewoon staal onder gelegd (helaas), nu even geen interesse.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-08-2012 19:18 #1365741 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zolang de uitlaat goed is
Zolang de uitlaat goed is heb ik egeen behoefte er wat nieuws onder te leggen. Wel heb ik een notitie gemaakt dat ik serieus naar jouw aanbod ga kijken Jelmar als de uitlaat aan vervanging toe is.

Wellicht goed om toch nog even te benadrukken wat de voordelen van je aanbod is. Uiteraard begrijp ik dat RVS niet roest en dus lang mee gaat. Maar voor mij als relatieve leek: waaom zou ik een speciale downpipe willen? Levert me dat meer vermogen, ander geluid, zuiniger in gebruik, of ....

Verder begrijp ik dat bij custom made alles mogelijk is. Een iets vollere, stoerdere, brom zou aardig zijn, zuiniger is prima, meer vermogen ook. Zijn dat allemaal opties Jelmar, of denkt deze uitlaat-leek nu te ver?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-11-2012 05:49 #1372184 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic We gaan verder!
Stilzitten kan ik nog steeds niet (helaas de afgelopen tijd wel verplicht gedaan, en ik kon ook niet anders..)

Langzaam aan kom ik weer wat op gang.
Er zijn dus weer wat uitlaten en andere dingen gefabriceerd, maar het is een uitlaten topic.

Er wordt veel gevraagd om 2,5" 'cat-backs' (uitlaat vanaf de kat naar achter), en -sport-kat vervangers (de originele kat's zijn vaak slechter aan het worden of rammelen, dan wordt de originele vervangen voor een 200cpi -apk goedkeur!!!!- rvs sportkat)

Laatst ben ik een leuke 'uitdaging' aangegaan, een 2,5" RVS cat-back voor een Volvo 960-II.
Maar dan wel met de originele uitstraling, EN een laag/ origineel geluidsniveau.
Dus wel de duurzaamheid van RVS maar geen extra herrie!
Heb m'n denk pet op gezet, en ben aan de gang gegaan.

Hierbij wat foto's;

//edit: mn pc werkt niet mee, ik zal dat straks oplossen en de foto's posten.

'Experiment' geslaagd!
De auto is bij -koud- stationair iets meer te horen als je achter de auto staat, maar verder is het geluidsniveau als origineel!
Bijkomend voordeel is dat de auto (2,5 liter automaat) wat feller lijkt te reageren.

Er lopen in de maand november wat leuke acties voor de sportkat's en de catback uitlaten op maat!
Informeer voor de prijzen ;)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-11-2012 17:36 #1372237 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic pb
jelmar, je hebt een pbtje

groeten jens

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC