940 b230fk tunen

  • V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-01-2012 18:34 #1345615 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic keus
Als je de keus hebt altijd een 16t kiezen ipv 15g.
Schuine grotere turbine is veel efficienter...
Alleen meer werk ivm aanpassen downpipe...
Turbo scheelt nagenoeg niks in prijs.....

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-01-2012 18:40 #1345616 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic aanpassing
Oke, wat zou ik moeten aanpassen aan m'n downpipe. En is dat ook plug and play?
 
Bedankt voor je reactie trouwens.
Gr Elon

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-01-2012 18:57 #1345619 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic dikke
Gewoon gelijk een dikke eraan met schuine flens met tevens andere dempers....bij Jelmar bijvoorbeeld!!
Als je het op deze manier doet heb je meer power......dus ff meer sparen maar dan wel gelijk goed!
Vooral je hitte kan dan vele malen beter weg, 15g met dikke uitlaat voldoet ook maar minder efficient.
Een goed afgestelde 15g 16t auto met dikke pijp en goed mengsel is goed snel op 1.2 bar!
Maargoed ieder zijn mening en advies...en niet te vergeten budget en zelf handig zijn..
Succes

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD