Bodykit 700/900 - Welke is dit en welke zijn er allemaal
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Deze combi vind ik persoonlijk afgrijselijk in het wit. www.autoscout24.de/Details.aspx?id=wkpzrhrz1rng
Dit is dan wel weer een geslaagde bodykit

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
<a href=" link.marktplaats.nl/508257140 "> link.marktplaats.nl/508257140
- V700 register
- Nieuw lid
-
dat hoefijzer van de ezel die em gemonteerd heeft eraf zou ook een groot verschil maken :}
deze is eigenlijk meer mijn ding :} www.flickr.com/photos/ericwilcom/5368463159/in/photostream/
met wat kleine aanpassingen
groet will
p.s de sideskirts,bumpers ect zijn die nog gewoon te krijgen of is dat allemaal 2dehands zoeken ??
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik weet alleen niet wie hem heeft, en of ie nog te koop is.
voor de rest....een spoilerset compleet voor een een Volvo van Haas,Theis, Hausser of van Volvo zelf zijn zeldzaam denk ik .Dus als je er een ziet....sla je slag !!!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
het zou toch mooi zijn om je volvo wat van je eigen te kunnen geven :}
groet will
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik neem aan dat je <a href="" target="_blank">deze Hausserset op eBay.de dan wel gezien hebt toch? Kost wel 'wat', maar voor dit soort dingen geldt steeds meer: "wat de gek ervoor geeft".sanshan schreef : ...jammer want ik heb al verschillende keren internet afgezocht en inderdaad niets gevonden :{ ...
Eerlijk gezegd vin'k die witte in Steenwijk wel zó mooi dat ik de auto bijna zou kopen. Maar 'gelukkig' te laat...
Kan de garage wel vragen of ik de originele spoilerkit-folder mag kopiëren voor hier op de site.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
De sideskirts zijn weer te krijgen, alleen niet via de dealer. En dus niet meer uit polyurethaan, zoals bij Volvo, maar uit glasvezel of ABS.Michael Oud schreef : De rest van de bodykit was toen al niet meer nieuw leverbaar.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-

dus.......
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ging voor het gemak even uit van origineel spul, niet van replicas.Mathy schreef : De sideskirts zijn weer te krijgen, alleen niet via de dealer. En dus niet meer uit polyurethaan, zoals bij Volvo, maar uit glasvezel of ABS.
groetjes
Mathy