Bodykit 700/900 - Welke is dit en welke zijn er allemaal
- A. Remy
- Nieuw lid
-
Als ik ze gedemonteerd heb laat ik het hier even weten of er ergens Volvo op staat.Michael Oud schreef :
Nope, volgens mij nietJelmar86 schreef : Zoals aangegeven, de bodykit heet 'aero' of die van volvo zelf is weet ik niet...
Ze lijkt verdomd veel op een bodykit die ik in een accessoirescatalogus van de 740 (met een rode 740 op voor en achterzijde) heb zien staan. Ik heb de foto ingescand maar heb geen vrije ruimte niet meer (en kan ze dus niet posten). In de prijslijst die er bij zit staat onderdeelnummer 3524748-5 voor een bodykit -89 (prijs 4375NLG).
Wolwo
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Deze, lijkt er op en is van,Volvo
Groet kilat
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Volvo original bodykit, looks good with those 16" wheels!
<a href=" www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=121158 "> www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=121158
Groet Kilat
- V700 register
- Nieuw lid
-
- A. Remy
- Nieuw lid
-
De brochure die ik hierboven bedoel is terug te vinden onder <a href=" www.flickr.com/photos/72958833@N00/5587703497/ "> www.flickr.com/photos/72958833@N00/5587703497/wolwo schreef : Ze lijkt verdomd veel op een bodykit die ik in een accessoirescatalogus van de 740 (met een rode 740 op voor en achterzijde) heb zien staan. Ik heb de foto ingescand maar heb geen vrije ruimte niet meer (en kan ze dus niet posten). In de prijslijst die er bij zit staat onderdeelnummer 3524748-5 voor een bodykit -89 (prijs 4375NLG).
Het is bij mij wel de Nederlandstalige versie . De bodykit is te zien op de pagina op de achterzijde van de voorflap (een rode 740 in profiel). Iets verder in de brochure staat dan idd die goudkleurige.
Wolwo
- V700 register
- Nieuw lid
-
michaeloudman apenstaart hotmail.com
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
Groeten,Hedwig
- A. Remy
- Nieuw lid
-
- A. Remy
- Nieuw lid
-
Heb de scan (+ 1 foto van het net) zo net doorgemaild.Michael Oud schreef : Wolwo, als je ze als .img hebt gescand, dan kun je ze gewoon uploaden via www.imageshack.us . Supersimpel. Mail ze anders even naar mij als je het niet erg vindt, dan post ik ze even.
MVGWolwo