whooosh!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik hou het bij de 13c. Pakt lekker snel op (vanaf 2000 toeren), laat de auto echt wel serieus versnellen als het moet, en is verder heerlijk lui en beschaafd te rijden. Die grotere turbo's, dikke uitlaatpijpen, 20 inch wielen en taartschepspoilers zijn niet aan mij besteed.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Enige wat zichtbaar niet or is is het verlagen en ferrita
Leukste is dat ik tot nu toe elke t5 zoek gereden heb......
Zelfs 1 die bij Fasttech gekieteld was..................van een bekende van mij dus ik ben nu wel erg trots en ik ben ook nog niet klaar.................ik garandeer dat ik volgend jaar hier op het forum een bank uitdraai zal platsen met 300 krukas pk op lpg.........das mijn streven.
Nu prive problemen waardoor niet veel actief........................sorry dat ik het in dit topic plaats......maar d8 schrijf het ff van me af.
En idd een 13c doet t lekker maar als je meer gewend bent dan valt het in het niets....
Groet Chris
- V700 register
- Nieuw lid
-
En het is maar net wat je nastreeft: een uitdraai van 300 pk is indrukwekkend, ben ook erg benieuwd hoe zoiets rijdt, maar 't is niet mijn streven. Ik wil een bedrijfszeker en veilig vervoersmiddel met een ietsie extra peper.
- V700 register
- Nieuw lid
-
scaniar164 schreef : Leukste is dat ik tot nu toe elke t5 zoek gereden heb......
dat had ik ook vd week. Nou weet ik dus niet of het héle snelle rakkers zijn, die V70t's, maar die wilde persé vóór mij komen en ik was in een bui dat ik daar nou eens een keer geen zin in had. Die gosert moet toch gebaald hebben dattie er uit gereden werd door zo'n ouwe perenkist.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
offtopic modus aanTomaat schreef : dat had ik ook vd week. Nou weet ik dus niet of het héle snelle rakkers zijn, die V70t's, maar die wilde persé vóór mij komen en ik was in een bui dat ik daar nou eens een keer geen zin in had. Die gosert moet toch gebaald hebben dattie er uit gereden werd door zo'n ouwe perenkist.
denk dat die van jouw er niet zoveel moeite mee heeft om een t5 eruit te rijden toch??
offtopic modus uit
En leuk om te zien dat 0,3 bar zoveel lol kan veroorzaken. Ik kon gelijk al niet stoppen, maar wist wel gelijk wat fuelcuts waren daarna
- V700 register
- Nieuw lid
-
Die 0,3 bar lijkt natuurlijk bar weinig, maar het fijne is dat die 0,3 bar dus wel al bij een laag toerental bereikt worden, waardoor de auto beduidend vlotter overkomt dan een 850 met 2,5 liter 20-kleps motor (die heb ik in mijn zoektocht naar een 850/V70 ook nog proefgereden, een oer 850 GLT uit 1993). Natuurlijk is zo'n 850 uiteindelijk wel sneller, maar dan moet je 'm echt flink op toeren jagen. En sorry, maar op hoge toeren rijden is niet zo mijn ding. Ik rij liever laagtoerig en toch vlot.Woes schreef : En leuk om te zien dat 0,3 bar zoveel lol kan veroorzaken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-