Waar zijn jullie naar op zoek ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
-Siliconen slangen voor alles.-Turbo upgrades, bolt-on turbokits.-Slangwerk voor Turbo's olie & waterleidingen in teflon.-Cilinderkopbewerkingen, flowen, grotere kleppen, getest op een flowbench.En daarbij dan ook begeleidend sleutelwerk a la Timen dan doe je een gouden greep denk ik.En dan nog een vraagje: tot hoeveel pk denk jij dat ik kan gaan met een standaard AW71 zonder de mods... en past er ook een "sterkere" automaat van b.v. een 960 o.i.d. onder?
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Wat is het voordeel van siliconen t.o.v. origineel? Vooral de laatste opmerking in bovenstaande quote doet mij vermoeden, dat het niet alleen voor de optiek is.Jelmar86 schreef : -Siliconen slangen voor alles.{knip}Uiteraard in diverse kleuren waaronder subtiel zwart, zodat het origineel lijkt maar dan beter
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dus geen slangen meer die helemaal zacht worden van de olie en vervolgens scheuren.
Dat zijn de voornaamste redenen om naar siliconen slang over te stappen.
Iedereen kent de helderblauwe samco slang wel, de een vind het prachtig de ander te opzichtig, of het past niet bij de rest van de motorruimte.
Zodoende is de mogelijkheid tot meerdere kleuren aanwezig
Buiten de bekende intercooler slangen& koppelingen wil ik ook radiateurslangen van silicone in het assortiment opnemen.
Uiteraard met de pasvorm van een originele Volvo slang.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik neem aan dat als ze als intercoolerslang te gebruiken zijn, ze ook te gebruiken zijn als vervanging voor bijvoorbeeld de slangen aan de CIS-klep? En hoor je de lucht dan beter of minder goed stromen? Wat vinden marters trouwens van siliconen? En wat kost zoiets (in verhouding tot origineel? En wat versta je onder "subtiel zwart"? Hebben we het dan over glanzend zwart of dof zwart?
groetjes
Mathy
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
En kan je dan ook kiezen voor een mogelijke tekst op de slang?
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
De slangen van de cis klep kunnen zonder problemen ook in silicone uitgevoerd worden.
Ik zou het erg knap vinden als jij de lucht kunt horen stromen bij zowel een originele of een siliconenslang.. Begrijp ook niet helemaal wat je nu bedoelt?
De kosten weet ik nog niet, zover is het allemaal nog net niet.
Het zwart is licht glimmend maar niet overdone blingbling

Of marters het lekker vinden? Ik heb werkelijk geen idee, zal het ze eens vragen

@Gerben; patroontjes zijn leuk maar een enkeling die zoiets koopt, en om leuke prijzen te kunnen hanteren moet je groot inkopen, dus dat wordt hem niet

De slangen zullen waarschijnlijk met of zonder opdruk geleverd worden.
Als er een opdruk op staat zal het de naam van het bedrijf of leverancier zijn.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-

- V700 register
- Nieuw lid
-
BTW, zou je opzoek willen naar een ander pandje, of blijf je dan in je huidige plek?