Waar zijn jullie naar op zoek ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-04-2011 10:48 #1086724
door V700 register
Waar zijn jullie naar op zoek ? is gemaakt door V700 register
De topictitel zegt het eigenlijk al, maar naar wat voor producten zijn jullie op zoek ?Het is namelijk zo dat ik de opties aan het bekijken ben om de hobby eens wat serieuzer aan te pakken, en weet dat ik dan niet alleen volvo's moet gaan doen, dus dat doe ik dan ook niet.ook ervaring met BMW e30, Toyota supra, Ford Cosworth, Nissan Skyline en 200sx s13 is aanwezig :)Wat vinden jullie belangrijlker, een goedkoop en universeel product (dus zelf passend maken), of producten op maat met een fatsoenlijke prijs?Paar dingen die in mij opkomen;
-Siliconen slangen voor alles. dus ook van luchtfilter naar turbo met het t-stuk erin.Uiteraard in diverse kleuren waaronder subtiel zwart, zodat het origineel lijkt maar dan beter!-Turbo upgrades, bolt-on turbokits geheel compleet met chip, boostcontroller, de juiste turbo, slangwerk.-Slangwerk voor Turbo's olie & waterleidingen in teflon (rvs ommanteld) uitgevoerd.(hier is nu 1 volvo rijder die het op z'n auto gaat bouwen, ik ben benieuwd naar de foto's maar de eerste reactie was erg positief
)
-RVS Spruitstukken op maat-RVS downpipes & uitlaten.-Cilinderkopbewerkingen, flowen, grotere kleppen, uiteraard getest op een flowbench.
-Plug&play engine management systemen !-Kevlar distributieriemen (zijn al aanwezig !)
Uiteraard worden allerhande motorswaps ook mogelijk oa. T5 in 700/900, b230+16V swaps waarin in een goede prijs/kwaliteit verhouding gehaald word.
-Siliconen slangen voor alles. dus ook van luchtfilter naar turbo met het t-stuk erin.Uiteraard in diverse kleuren waaronder subtiel zwart, zodat het origineel lijkt maar dan beter!-Turbo upgrades, bolt-on turbokits geheel compleet met chip, boostcontroller, de juiste turbo, slangwerk.-Slangwerk voor Turbo's olie & waterleidingen in teflon (rvs ommanteld) uitgevoerd.(hier is nu 1 volvo rijder die het op z'n auto gaat bouwen, ik ben benieuwd naar de foto's maar de eerste reactie was erg positief

-RVS Spruitstukken op maat-RVS downpipes & uitlaten.-Cilinderkopbewerkingen, flowen, grotere kleppen, uiteraard getest op een flowbench.
-Plug&play engine management systemen !-Kevlar distributieriemen (zijn al aanwezig !)
Uiteraard worden allerhande motorswaps ook mogelijk oa. T5 in 700/900, b230+16V swaps waarin in een goede prijs/kwaliteit verhouding gehaald word.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-04-2011 11:22 #1314540
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic klinkt
Klinkt allemaal goed!!!
Vooral wat betrekking heeft op motor ecu lijkt me interresant...
De slangen met rvs omvlochten voor mijn Garrett Project heb je iig heel erg netjes geregeld!!!!!!!!
AanRader dus!
Gr Chris
Vooral wat betrekking heeft op motor ecu lijkt me interresant...
De slangen met rvs omvlochten voor mijn Garrett Project heb je iig heel erg netjes geregeld!!!!!!!!
AanRader dus!
Gr Chris
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-04-2011 17:19 #1314559
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Produkten op maat voor een
Produkten op maat voor een fatsoenlijke prijs lijkt mij belangrijk.Je zou kunnen overwegen om een aantal pakketten aan te bieden. oplopend in vermogen en prijs.
plug and play motormanagement klinkt als een utopie! zou dat echt mogelijk zijn? en rvs spruitstukken mjammie....
Jelmar, hou ons vooral op de hoogte.
Groet van Wilfred.
N.B. goed advies is ook wat waard.
plug and play motormanagement klinkt als een utopie! zou dat echt mogelijk zijn? en rvs spruitstukken mjammie....
Jelmar, hou ons vooral op de hoogte.
Groet van Wilfred.
N.B. goed advies is ook wat waard.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-04-2011 17:19 #1314560
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic als het kan...
ga ik zoveel als maar kan voor het betere spul. Dus liever pas klaar, dan op maat maken, ben zelf niet zo handfig.
Heb je al een paar keer bezig gezien, en als jij profesioneel gaat beginnen, en faktuur kan overleggen, ga ik graag wat dingen bij jou laten doen.
Een combi van beide geen optie Jelmar?
Dus voor de zei...... onder ons zoals ik die graag origineel hebben onderdelen regelen, en voor de enthousiaste mensen met 2 rechterhanden de materialen die ze zelf pas klaar moeten maken.
Nogmaal, ik wel best e.e.a. uitbesteden bij je als je als bedrijf gaat werken. Heb er alle vertrouwen in dat het dan ook goed gedaan wordt.
Heb je al een paar keer bezig gezien, en als jij profesioneel gaat beginnen, en faktuur kan overleggen, ga ik graag wat dingen bij jou laten doen.
Een combi van beide geen optie Jelmar?
Dus voor de zei...... onder ons zoals ik die graag origineel hebben onderdelen regelen, en voor de enthousiaste mensen met 2 rechterhanden de materialen die ze zelf pas klaar moeten maken.
Nogmaal, ik wel best e.e.a. uitbesteden bij je als je als bedrijf gaat werken. Heb er alle vertrouwen in dat het dan ook goed gedaan wordt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-04-2011 21:10 #1314589
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Klinkt goed. Je doet ook
Klinkt goed. Je doet ook revisie van motorblokken toch?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-05-2011 11:25 #1314611
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik
Ik denk dat ik geen antwoord meer hoef te geven op de vraag of ik het zelf op maat wil maken, of dat ik het direct passend wil hebben
. Goed plan dat je 't wat serieuzer (Zakelijker dus) gaat aanpakken!

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-05-2011 13:19 #1314625
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 740 R
Een T5(r) 740 lijkt mij wel wat..
01-05-2011 13:25 #1314627
door Boris Duijndam (GAST)
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
Beantwoord door Boris Duijndam (GAST) in topic Plug en play tegen een
Plug en play tegen een scherpe prijs zal je het best verkopen gok ik zo. Je noemt allemaal leuke dingen op maar wat is je plan precies? Een soort RSI voor nederland oid? klinkt allemaal goed als je de belans van prijs kwaliteit weet te vinden, en er ook nog een beetje iets mee kan verdienen. Succes klinkt als iets wat mij ook enorm leuk lijkt om te doen!
Ps, kijk ook eens naar spullen die gewild zijn maar niet meer leverbaar.. daar zit volgens mij echt geld als je het goed aanpakt (denk aan snowcaps, die kleine onderspoilertjes etc)
Ps, kijk ook eens naar spullen die gewild zijn maar niet meer leverbaar.. daar zit volgens mij echt geld als je het goed aanpakt (denk aan snowcaps, die kleine onderspoilertjes etc)
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-05-2011 14:39 #1314637
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Grotere markt
Hallo Jelmar
"Zelf op maat maken" kan niet iedereen. Met producten op maat bereik je dus een grotere markt.
groetjes
Mathy
"Zelf op maat maken" kan niet iedereen. Met producten op maat bereik je dus een grotere markt.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-05-2011 20:45 #1314664
door V700 register
wil je er hebben?
Beantwoord door V700 register in topic Hoeveel
Mr.Borrie schreef : die kleine onderspoilertjes
wil je er hebben?
Moderators: Jerry Stam