tuning in het oosten
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-03-2011 19:02 #1308942
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Snel, sneller, snelst!
Het tegen de grens aanlopen van de LPI is niet meer van toepassing. Vandaag hebben we (Martijn en ikzelf) grotere injectoren geplaatst, zowel benzine als LPI. Martijn had aan de hand van wat berekeningen een chip gebrand en ja hoor, in één keer goed.
Resultaat is een bizar snelle auto die netjes zijn mengsel goed houdt tot aan de 6000 toeren (hoger lijkt me niet echt nodig ).
Ik denk dat dit voor mij wel de laatste stap is geweest met als resultaat een heerlijke daily driver met een welhaast knallend eindschot!
Resultaat is een bizar snelle auto die netjes zijn mengsel goed houdt tot aan de 6000 toeren (hoger lijkt me niet echt nodig ).
Ik denk dat dit voor mij wel de laatste stap is geweest met als resultaat een heerlijke daily driver met een welhaast knallend eindschot!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-03-2011 19:23 #1308943
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik ..................
geloof dat ik binnenkort maar eens even weer bij je langskom.
Veel gemist zie ik.
Groet,
Erik
Veel gemist zie ik.
Groet,
Erik
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-03-2011 19:25 #1308944
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic chips
Mooi man! Hoeveel pk schat je dat hij levert nu?
Die blabla chips zijn interessant, is er geen topic met wat algemene info?
Die blabla chips zijn interessant, is er geen topic met wat algemene info?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Frank van der Zee (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-03-2011 19:33 #1308946
door Frank van der Zee (GAST)
Beantwoord door Frank van der Zee (GAST) in topic Kan
die (overigens prachtig uitziende) baksteen nog een beetje leuk de bocht om met al z'n kracht en snelheid, of beperk je je tot het snel rechtuit.
En remmen?
Ik probeer je natuurlijk stiekem je volgende projekt in te kietelen.
Mazzel
En remmen?
Ik probeer je natuurlijk stiekem je volgende projekt in te kietelen.
Mazzel
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-03-2011 20:52 #1308967
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Project?
Liever even pas op de plaats, gaat mij toch meer om het accelereren. Mijn vorige LPT had overigens een sport-edition onderstel, ook niet verkeerd.
Heb nog een Range Rover en een Saab die ook wat liefde en aandacht nodig hebben. Of er een specifiek topic is over de "BlaBla" chips weet ik niet maar je kunt hem altijd PBen.
Heb nog een Range Rover en een Saab die ook wat liefde en aandacht nodig hebben. Of er een specifiek topic is over de "BlaBla" chips weet ik niet maar je kunt hem altijd PBen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Gert-Jan De Jong (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-03-2011 21:18 #1308981
door Gert-Jan De Jong (GAST)
Beantwoord door Gert-Jan De Jong (GAST) in topic .
Gaat ie nog een keer op de rollenbank?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-03-2011 21:33 #1308985
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic We
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-03-2011 10:48 #1309041
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Rode kogel
Echt een wolf in schaapskleren dus met die 200 PK ! Goed bezig daar in het oosten.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-05-2011 18:20 #1317070
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Normaal
ben ik niet zo actief op het forum, nu even de tijd.
Inmiddels is de laatste grote update het vervangen van de koppeling geweest. Het dual-mass was op sterven na dood en kon direct bij het oud ijzer. Nu een vliegwiel van een FB, koppelingsplaat van een 850GLT en een 130% verzwaarde drukgroep.
Mijn kuiten zijn niet zo dik als die van Chris (scaniar164) met zijn 150% koppeling. Wat krijg je er voor terug: een goed bedienbare koppeling die een soepel aangrijp gebied heeft, zeker geen aan/uit koppeling. Het vermogen lijkt die goed de baas te kunnen.
Er staat nu nog een doos met polybussen te wachten, van de week maar eens kijken.
Inmiddels is de laatste grote update het vervangen van de koppeling geweest. Het dual-mass was op sterven na dood en kon direct bij het oud ijzer. Nu een vliegwiel van een FB, koppelingsplaat van een 850GLT en een 130% verzwaarde drukgroep.
Mijn kuiten zijn niet zo dik als die van Chris (scaniar164) met zijn 150% koppeling. Wat krijg je er voor terug: een goed bedienbare koppeling die een soepel aangrijp gebied heeft, zeker geen aan/uit koppeling. Het vermogen lijkt die goed de baas te kunnen.
Er staat nu nog een doos met polybussen te wachten, van de week maar eens kijken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-05-2011 22:32 #1317102
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic scheelt
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Jerry Stam