LH - Jetronic twee ecu,s ?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-09-2010 23:09 #1286122 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Slechts een vermoeden
Ik weet niet in hoeverre Fasttech chipt op maat. Het mailtje dat ze mij stuurden deed me vermoeden dat er gewoon een andere chip in gekwakt wordt.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-09-2010 23:30 #1286124 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic chip

Michael Oud schreef : Ik weet niet in hoeverre Fasttech chipt op maat. Het mailtje dat ze mij stuurden deed me vermoeden dat er gewoon een andere chip in gekwakt wordt.

Andere opties als fasttech hoor ik graag, gaat mij erom dat ik een goed afgestelde auto mee terug krijg. Ben zelf geen held in het tunnen van auto,s en laat dit liever over aan mensen met kennis van zaken.
wimpi   

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-09-2010 16:59 #1286149 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Andere optie

wimpi schreef :

Michael Oud schreef : Ik weet niet in hoeverre Fasttech chipt op maat. Het mailtje dat ze mij stuurden deed me vermoeden dat er gewoon een andere chip in gekwakt wordt.

Andere opties als fasttech hoor ik graag, gaat mij erom dat ik een goed afgestelde auto mee terug krijg. Ben zelf geen held in het tunnen van auto,s en laat dit liever over aan mensen met kennis van zaken.
wimpi   

<a href=" www.turbobricks.com/forums/showthread.php?t=155694 ">Omgebouwde EZK en Chips kan ik leveren. Inbouwen doe ik niet, maar misschien wonen er leden in de buurt die een handje kunnen helpen...
Het voordeel van mijn ezk's is dat je een schakelaar kan monteren waardoor je kan schakelen tussen het std en het gechipte ontstekingsprogramma.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-09-2010 17:25 #1286150 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic beproefd
Hallo
Die chips van BlaBla zijn beproefd en getest!
Fasstech ben ik in het begin ook geweest en hebben niet veel kaas gegeten van onze auto's.
Van de overige volvo types overigens wel!!
&#160;
groet chris

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-09-2010 22:35 #1286164 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kommaarop

Blabla schreef : <a href=" www.turbobricks.com/forums/showthread.php?t=155694 ">Omgebouwde EZK en Chips kan ik leveren.

Martijn! Kosta? Ik denk dat ik er ondertussen eigenlijk wel aan toe ben..

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-09-2010 23:54 #1286169 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hey mike, Ik heb nog wel
Hey mike,
Ik heb nog wel zo'n boardje van martijn liggen, mag je hebben voor wat het mij gekost heeft.En dan kun je het gelijk meenemen bij onze mini meet ;)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-09-2010 13:04 #1286190 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kommaarop!

Jelmar86 schreef : Hey mike,
Ik heb nog wel zo'n boardje van martijn liggen, mag je hebben voor wat het mij gekost heeft.En dan kun je het gelijk meenemen bij onze mini meet ;)

Je weet me te vinden. Vanavond even msn meeting?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-09-2010 23:46 #1286213 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic chippen
hoewel we het hier nu hebben over een lh2.4 ontsteking, geldt er dan hetzelfde voor de lh2.2 ontsteking mbt de winkels die claimen deze te kunnen chippen. Ik weet er zelf 2, <a href=" www.hi-tuning.com "> www.hi-tuning.com en en.bsr.se/ "> en.bsr.se/ maar hier zouden jullie niet 1 2 3 je ECU naar sturen?
<u>als dit topic vervuiling is start ik zelf wel een draadje mbt de mogelijkheden met lh2.2 ! </u>

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-09-2010 09:11 #1286218 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Graag

Woes schreef : <u>als dit topic vervuiling is start ik zelf wel een draadje mbt de mogelijkheden met lh2.2 ! </u>

Nu nog geen vervuiling (met één posting), maar als je daar interessante zaken over kunt melden en daar discussie op volgt gaan we wel offtopic raken denk ik :) Dus als je een aparte discussie wil starten dan graag.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC