LH - Jetronic twee ecu,s ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
 Michael Oud schreef : Ik weet niet in hoeverre Fasttech chipt op maat. Het mailtje dat ze mij stuurden deed me vermoeden dat er gewoon een andere chip in gekwakt wordt.
Andere opties als fasttech hoor ik graag, gaat mij erom dat ik een goed afgestelde auto mee terug krijg. Ben zelf geen held in het tunnen van auto,s en laat dit liever over aan mensen met kennis van zaken.
wimpi
- V700 register
- Nieuw lid
-
<a href=" www.turbobricks.com/forums/showthread.php?t=155694 ">Omgebouwde EZK en Chips kan ik leveren. Inbouwen doe ik niet, maar misschien wonen er leden in de buurt die een handje kunnen helpen...wimpi schreef :
Michael Oud schreef : Ik weet niet in hoeverre Fasttech chipt op maat. Het mailtje dat ze mij stuurden deed me vermoeden dat er gewoon een andere chip in gekwakt wordt.
Andere opties als fasttech hoor ik graag, gaat mij erom dat ik een goed afgestelde auto mee terug krijg. Ben zelf geen held in het tunnen van auto,s en laat dit liever over aan mensen met kennis van zaken.
wimpi
Het voordeel van mijn ezk's is dat je een schakelaar kan monteren waardoor je kan schakelen tussen het std en het gechipte ontstekingsprogramma.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Martijn! Kosta? Ik denk dat ik er ondertussen eigenlijk wel aan toe ben..Blabla schreef : <a href=" www.turbobricks.com/forums/showthread.php?t=155694 ">Omgebouwde EZK en Chips kan ik leveren.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb nog wel zo'n boardje van martijn liggen, mag je hebben voor wat het mij gekost heeft.En dan kun je het gelijk meenemen bij onze mini meet

- V700 register
- Nieuw lid
-
Je weet me te vinden. Vanavond even msn meeting?Jelmar86 schreef : Hey mike,
Ik heb nog wel zo'n boardje van martijn liggen, mag je hebben voor wat het mij gekost heeft.En dan kun je het gelijk meenemen bij onze mini meet
- V700 register
- Nieuw lid
-
<u>als dit topic vervuiling is start ik zelf wel een draadje mbt de mogelijkheden met lh2.2 ! </u>
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nu nog geen vervuiling (met één posting), maar als je daar interessante zaken over kunt melden en daar discussie op volgt gaan we wel offtopic raken denk ikWoes schreef : <u>als dit topic vervuiling is start ik zelf wel een draadje mbt de mogelijkheden met lh2.2 ! </u>