Vrijdag Turbodag, we nemen mee...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-04-2010 10:23 #1273123
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoeveel?
Hoeveel die precies kostte weet ik niet meer. Lag volgens mij dichter bij de vijftig dan bij de honderd euro. Jelmar (hier op 't forum) heeft 'm op maat gemaakt voor me. Foto kan ik wel maken, maar enkel met m'n crappy nokia, heb nog steeds geen goede digicam.Chilm schreef : Kom je nu mee ;bIs dat een kostbare aangelegenheid, en wat voor merk heb je gebruikt?Kun je eens een fotootje schieten als je tijd hebt?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-04-2010 15:19 #1273151
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic oeps
Ohja, even vergeten dat de volvo helemaal niet voor de deur staat. Foto maken gaat moeilijk worden dus...
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
16-04-2010 15:27 #1273153
door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Inspection on the job
Zojuist even gaan kijken.
Tankstation is daar om de hoek.
Het uitlaatspruitstuk was bijna incl oude turbo gedemonteerd.
Vanmorgen had Rob eerst de vlampijp van zijn uitlaatsysteem aan laten passen ivm een structureel contact met de vloer van zijn wagen.
Maar alles lag netjes klaar en ik denk dat ie vanavond na 22.00, als ie de werkplaats is uitgemikt wel verslag gaat doen over de vorderingen.

Tankstation is daar om de hoek.
Het uitlaatspruitstuk was bijna incl oude turbo gedemonteerd.
Vanmorgen had Rob eerst de vlampijp van zijn uitlaatsysteem aan laten passen ivm een structureel contact met de vloer van zijn wagen.
Maar alles lag netjes klaar en ik denk dat ie vanavond na 22.00, als ie de werkplaats is uitgemikt wel verslag gaat doen over de vorderingen.

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-04-2010 18:38 #1274180
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Leidingen kan ik op maat
Leidingen kan ik op maat maken, voor elke turbo, voor elke set-up.
Prijs ligt tussen de €40 & €55 (incl. verzenden) afhankelijk van hoe lang je de leiding hebben wilt!
Prijs ligt tussen de €40 & €55 (incl. verzenden) afhankelijk van hoe lang je de leiding hebben wilt!
Moderators: Jerry Stam